LA NOSTRA ESCOLA

LA NOSTRA ESCOLA I LA NOSTRA MISSIÓ

L’Escola Pia d’Olot és una comunitat educativa que fa més de 150 anys que és present a la comarca de la Garrotxa. Durant tot aquest temps ha treballat per fer realitat el seu projecte educatiu.
Com a part de l’Escola Pia de Catalunya som una institució al servei de la societat, inspirada en l’esperit de l’evangeli, oberta a tothom i arrelada al país. Eduquem infants i joves per ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i se sentin compromesos en la construcció d’un món més just, sostenible i en pau.

LA NOSTRA ESCOLA ÉS

OBERTA

Ofereix un servei d’interès públic, que respon al dret que tota persona té a l’educació.

ACOLLIDORA

Promou una relació propera i familiar entre les persones i un ambient que la fa possible.

INNOVADORA

Adopta mètodes didàctics pràctics i motivadors.

PARTICIPATIVA

Promou la corresponsabilitat i la implicació de les persones en la presa de decisions.

ARRELADA

Promou el sentit de pertinença, el coneixement i l’estimació de la pròpia cultura.

TRANSFORMADORA

No es limita a reproduir models socials i culturals, sinó que genera el progrés de les persones i de la societat.

La política de qualitat del nostre centre es basa en al Missió i Visió de la Institució escola Pia Catalunya.
Veure política de qualitat