VISITAR I CONÈIXER L'ESCOLA

VISITAR I CONÈIXER L’ESCOLA

Us convidem a visitar-nos i a participar al TASTA L’ESCOLA

Per conèixer la nostra Escola fem VISITES INDIVIDUALITZADES i PERSONALITZADES perquè volem que, per una estona, pugueu respirar el nostre dia a dia i conèixer el nostre projecte educatiu.

Per viure l’Escola amb les vostres filles i fills podeu gaudir  del  TASTA L’ESCOLA de P3 del 8 de febrer, on podeu gaudir de tallers vivencials amb les vostres filles i fills i sentir l’escola amb ulls i cor de nens de dos anys.

COM DEMANEM VISITA?

INSCRIPCIÓ AL TASTA L’ESCOLA DE P3 DEL 8 DE FEBRER

INSCRIPCIÓ TASTA L'ESCOLA P3

MÉS INFORMACIÓ

El 8 de febrer realitzem el TASTA L’ESCOLA, on podeu gaudir de tallers vivencials amb les vostres filles i fills i sentir l’escola amb ulls i cor de nens de dos anys.

I L’ESO?

CONÈIXER L'ESO

Més informació

Properament informarem de data de la sessió informativa.

PROJECTE PEDAGÒGIC

Més informació

El 29 de febrer podeu venir a la JORNADA VIU EL SUMMEM, APRÈN I CONVIU, que us permetrà viure i veure amb  l’alumnat, famílies i equip educatiu, la transversalitat del nostre projecte dels 3 als 16 anys.

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS

Necessiteu ajuda? Hem preparat aquest apartat perquè consulteu qualsevol dubte que tingueu.Aquí trobareu una sèrie de respostes a les preguntes més freqüents que rebem. Si tot i així no trobeu el que esteu buscant, no us quedeu amb el dubte! Contacteu amb nosaltres i mirarem de resoldre-ho.

Què és la metodologia SUMMEM?
Quins horaris fan els nens?

L’horari de les classes és:

Per infantil i primària:

De 9h a 13h i de 15h a 17h

Per secundària:

De 8:30h a 14h els matins.

Tardes: Dilluns de 15:30h a 17:30h.

Dimarts i dijous de 15:30h a 16:30h,

Dimecres tarda no hi ha escola.

Divendres de 15:30h a 16:30h per 1r i 2n d’ESO  (3r i 4t d’ESO pleguen a les 15h).

Horari extraescolar:

Matí: Tenim un servei de ludoteca i acollida obert de 8h a 9h.

Tarda: Tenim servei de ludoteca i mediateca de 17h a 19h de la tarda.

Es fa període d'adaptació?

Durant l’última setmana d’agost i la primera de setembre l’escola organitza un casalet d’adaptació de 8 a 15h pels alumnes que comencen nous a P3. A partir del primer dia oficial d’escola, l’horari és el normal.

Quan i on he de comprar els llibres?

La venda de llibres es realitza a l’escola mateix durant l’última setmana d’agost i la primera de setembre.

Es fan menús especials?

A l’escola es fan menús sense gluten, sense lactosa, sense ou i sense fruits secs, sempre que s’aporti un justificant del metge.

Quines extraescolars ofereix l'escola?

S’ofereixen les extraescolars d’anglès, francès, música, poliesport, futbol, bàsquet i activa’t.

Quan hi ha "portes obertes"?

Les portes obertes es fan duran el matí d’un dissabte del mes de febrer. En cas de no poder-hi assistir es pot demanar una entrevista personal durant la qual també s’ensenyaran les instal·lacions de l’escola.

Quan són les preinscripcions?

El calendari el determina el departament d’Educació i cada any varia, però sol ésser a finals de març o principis d’abril.

Quina documentació he de presentar?

S’ha de presentar fotocòpia i original del llibre de família, dels DNI dels pares i de l’alumne si en té, de la Targeta Sanitària Individual de l’alumne i tota la documentació necessària per acreditar els punts demanats pel barem.

Què em dóna punts?

El departament d’Educació determina les següents circumstàncies per aconseguir punts en el barem:

1. Tenir germans al centre o pares que hi treballin – 40 punts
  2. Tenir el domicili habitual dins l’àrea d’influència – 30 punts
  3. Tenir el lloc de treball dins l’àrea d’influència –  20 punts
  4. Tenir el domicili habitual dins el municipi del centre – 10 punts
  5. Si els tutors són beneficiaris de la renda garantida de ciutadania – 10 punts
  6. Per discapacitat de l’alumne, pares o germans superior al 33% – 10 punts
  7. S’atorguen 15 punts per criteris complementaris a les famílies nombroses
Tindré plaça?

L’escola compta amb dues línies per cada curs, i a cada línia hi poden haver fins a 25 nens a primària i fins a 30 a secundària, per tant podem tenir fins a 50 nens per curs a primària i fins a 60 a secundària. D’aquesta manera, hi ha moltes probabilitats de tenir plaça.

Quan sabré que he entrat?

Hem d’esperar que el departament tregui el calendari, però normalment és a finals de maig.

Quan són les matrícules?

Solen ser el mes de juny, però les dades concretes no les sabrem fins que el departament les publiqui.

Quina documentació he de presentar?

S’han d’omplir tots els documents de matrícula del centre i presentar dues fotos de l’alumne, l’informe de la darrera escola i còpia de les vacunes.

Quines són les quotes?

Consulteu les quotes per aquest curs AQUÍ