PARLEM

VISITAR I CONÈIXER L’ESCOLA

A l’Escola tenim el goig de viure moments preciosos cada dia
i, si ens voleu conèixer, els volem compartir amb vosaltres.

Podeu concertar la visita per telèfon, mail o omplint el formulari.

ACCÉS AL FORMULARI

Sol·licitud d’informació i visita per la
Preinscripció del curs 2019-2020

COM?

OFERTES FORMATIVES

Més informació

PER CONÈIXER TOTES LES OFERTES FORMATIVES DE L’ESCOLA:

Fem VISITES INDIVIDUALITZADES i PERSONALITZADES perquè volem que, per una estona, pugueu respirar el nostre dia a dia i conèixer el nostre projecte educatiu.

CONÈIXER L'ESO

Més informació

Properament informarem de data de la sessió informativa.

CONÈIXER P3

Més informació

Realitzem el TASTA L’ESCOLA de P3 on podeu gaudir de tallers vivencials amb les vostres filles i fills i tots vam poder sentir l’escola amb ulls i cor de nens de dos anys.

PROJECTE PEDAGÒGIC

Més informació

Properament informarem de la dat de la JORNADA VIU EL SUMMEM, APRÈN I CONVIU que ens  permetrà compartir alumnat, famílies i equip educatiu, la transversalitat del nostre projecte dels 3 als 16 anys.

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS

Necessiteu ajuda? Hem preparat aquest apartat perquè consulteu qualsevol dubte que tingueu.Aquí trobareu una sèrie de respostes a les preguntes més freqüents que rebem. Si tot i així no trobeu el que esteu buscant, no us quedeu amb el dubte! Contacteu amb nosaltres i mirarem de resoldre-ho.

És de l'examen que deu ésser fet al gentilhom.?
Properament
És de l'examen que deu ésser fet al gentilhom.?