PARLEM

VISITAR I CONÈIXER L’ESCOLA

A l’Escola tenim el goig de viure moments preciosos cada dia
i, si ens voleu conèixer, els volem compartir amb vosaltres.

Per conèixer la nostra Escola fem VISITES INDIVIDUALITZADES i PERSONALITZADES perquè volem que, per una estona, pugueu respirar el nostre dia a dia i conèixer el nostre projecte educatiu.

Per viure l’Escola amb les vostres filles i fills podeu gaudir  del  TASTA L’ESCOLA el 8 de febrer, on podeu gaudir de tallers vivencials amb les vostres filles i fills i sentir l’escola amb ulls i cor de nens de dos anys.

Podeu concertar la visita per telèfon, mail o omplint el formulari.

ACCÉS AL FORMULARI

Sol·licitud d’informació i visita per la Preinscripció del curs 2019-2020

COM?

CONÈIXER P3

Més informació

El 8 de febrer realitzem el TASTA L’ESCOLA, on podeu gaudir de tallers vivencials amb les vostres filles i fills i sentir l’escola amb ulls i cor de nens de dos anys.

CONÈIXER L'ESO

Més informació

Properament informarem de data de la sessió informativa.

PROJECTE PEDAGÒGIC

Més informació

El 29 de febrer podeu venir a la JORNADA VIU EL SUMMEM, APRÈN I CONVIU, que us permetrà viure i veure amb  l’alumnat, famílies i equip educatiu, la transversalitat del nostre projecte dels 3 als 16 anys.

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS

Necessiteu ajuda? Hem preparat aquest apartat perquè consulteu qualsevol dubte que tingueu.Aquí trobareu una sèrie de respostes a les preguntes més freqüents que rebem. Si tot i així no trobeu el que esteu buscant, no us quedeu amb el dubte! Contacteu amb nosaltres i mirarem de resoldre-ho.

És de l'examen que deu ésser fet al gentilhom.?
Properament