TEMPS DE MIGDIA

Benvolgudes famílies.

Primer de tot us volem agrair la confiança que heu demostrat envers l’escola i en totes les activitats que s’hi porten a terme. Una d’elles és l’espai migdia que compagina el moment del menjador amb l’espai d’esbarjo. A la nostra escola, el menjar es prepara a la pròpia cuina i la gestió dels monitors de menjador va a càrrec de l’escola.

ORGANITZACIÓ I NOVETATS

Organització:

EI3: dina a les 12:45h al seu menjador del costat de la seva aula.

EI4: dina a les 12:45h al menjador de la planta baixa.

EI5: dina a les 13h al menjador de la planta baixa.

1r i 2n PRIM: dina a les 13h a un dels menjadors del primer pis.

3r i 4t PRIM: dina a les 13h a un dels menjadors del primer pis.

5è i 6è PRIM: dina a les 13h a un dels menjadors del primer pis.

1r i 2n ESO: dina a les 14h a un dels menjadors del primer pis.

3r i 4t ESO: dina a les 14h a un dels menjadors del primer pis.

Aquest curs, sense pandèmia, podem barrejar els nens i nenes de diferents cursos i és per això que hem deixat enrere els torns de menjador (els dos anys anteriors teníem tres torns: a les 13h, 13:30h i 14h). Amb això hem prioritzat que els nens i nenes tinguin més temps per dinar i es puguin treballar hàbits a l’hora de menjar, aspectes de reciclatge i que sigui un moment distès i de tranquil·litat.

Disposem de dos monitors a cada menjador més les cuineres, que donen un cop de mà quan és necessari. Pensem que si volem que l’espai migdia sigui un moment educatiu més del dia, el saber fer de les persones que hi treballen és primordial.

Amb els més petits de EI3, EI4 i EI5, continuem la comunicació diària amb la família a través dels llibrets. Pensem que és important mantenir aquesta informació al dia, per nosaltres i per les famílies.

S’han organitzat diferents espais i moments al pati. Alhora, també s’ha invertit una partida de material perquè els nens i nenes puguin jugar (pilotes, cordes, elàstiques, etc.).

Els menús es pengen a la pàgina web el mateix dia que canviem de mes. També s’enviaran al correu de les famílies.

A mes d’octubre arrencarem amb el raspallat de dents després de dinar amb els alumnes de EI4 a 6è de primària. Ja us informarem de com ens organitzarem i què us demanarem.

El mes de novembre farem la 1a sessió de formació i dinamització pel nostre monitoratge per dotar i millorar d’eines pedagògiques al monitoratge

També engegarem la proposta d’activitats dirigides per aquells nens i nenes que hi vulguin participar.

També continuarem gaudint de les activitats que ens proposin els alumnes de Cicles Formatius, dinamitzant els patis.

TEMPS DE MIGDIA

L’espai de temps del migdia vol ser una continuïtat del Projecte Educatiu del Centre i integrar les línies bàsiques d’acció pròpies de la nostra escola.

Aquesta franja horària dóna cabuda al menjador escolar i al temps de lleure anterior i posterior a l’estona de dinar.

COMISSIÓ DE MENJADOR

A l’escola fa uns anys que hi ha una comissió de famílies de diferents cursos que vetlla per diferents aspectes de l’espai del migdia i del menjador. El curs passat vam afegir a la comissió els propis alumnes. Creiem que és molt important que hi puguin dir la seva.

La comissió ens trobem un cop al mes amb la direcció i la coordinació de menjador per tractar diferents aspectes del menjador.

Si alguna família s’hi vol afegir i formar-ne part, pot escriure un correu a la direcció carmevila5@yahoo.es.

Els temes que es tracten els podeu veure clicant a:

EQUIP

Us presentem l’equip de monitors/es del menjador de l’Escola Pia Olot.
Un equip amb moltes ganes de treballar i aportar el millor als nostres alumnes.

Laura Sanz, Ariadna Ramos, Isa Carrasquilla, Olga Vilanova, Leli Romero, Jordi Palacios, Meritxell Pujol, Miriam Rio, Anna Campanya, Aina Coma, Yolanda, Judit Roca

CONSELLS

26 de maig a l’1 de juny!
Preinscripció CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR
FORMACIÓ PROFESSIONAL ESCOLA PIA
🟢🔵

☑️ Demana informació