TEMPS DE MIGDIA

L’espai de temps del migdia vol ser una continuïtat del Projecte Educatiu del Centre i integrar les línies bàsiques d’acció pròpies de la nostra escola.

Aquesta franja horària dóna cabuda al menjador escolar i al temps de lleure anterior i posterior a l’estona de dinar.

COMISSIÓ DE MENJADOR

A l’escola fa uns anys que hi ha una comissió de famílies de diferents cursos que vetlla per diferents aspectes de l’espai del migdia i del menjador. El curs passat vam afegir a la comissió els propis alumnes. Creiem que és molt important que hi puguin dir la seva.

La comissió ens trobem un cop al mes amb la direcció i la coordinació de menjador per tractar diferents aspectes del menjador.

Si alguna família s’hi vol afegir i formar-ne part, pot escriure un correu a la direcció carmevila5@yahoo.es.

Els temes que es tracten els podeu veure clicant a:

EQUIP

Us presentem l’equip de monitors/es del menjador de l’Escola Pia Olot.
Un equip amb moltes ganes de treballar i aportar el millor als nostres alumnes.

Judit Roca

Coordinació

Leli Romero

Isa Carrasquilla

Laura Sanz

Anna Campanya

Irene Font

Laura Genescà

Monitor

Alba

Monitor

Anna Lloansí

Olga Vilanova

Laura Genescà

Txell Pujol

CONSELLS

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.