ETAPA 3 - 7

Aquesta etapa té com a objectiu el desenvolupament global de les capacitats dels infants durant els primers anys de vida. En aquest moment l’estimulació primerenca afavoreix una bona organització neurològica i posa les bases per un creixement harmònic que farà que siguin nens i nenes feliços.

És una etapa educativa que inclou:

 

  • Segon cicle d’Educació infantil o parvulari (3 anys-6 anys).
  • Cicle Inicial de primària (6 anys-8 anys)

Equip educatiu 3-7

ANNA ROVIRA

ANNA ROVIRA

Equip Educatiu P3

MARIONA CAPITAN

MARIONA CAPITAN

Equip Educatiu P3

ESTHER MACIAS

ESTHER MACIAS

Equip Educatiu P3

SÍLVIA GENESCÀ

SÍLVIA GENESCÀ

Equip Educatiu P4

CRISTINA COROMINAS

CRISTINA COROMINAS

Equip Educatiu P4

RAQUEL VERGÉS

RAQUEL VERGÉS

Equip Educatiu P4

CARME NOGUER

CARME NOGUER

Equip Educatiu P5

SUSANA GONZÁLEZ

SUSANA GONZÁLEZ

Equip Educatiu P5

JORDI COLOBRANS

JORDI COLOBRANS

Equip Educatiu P5

SILVIA PLANELLA

SILVIA PLANELLA

Equip Educatiu 1r

GENOVEVA PASCUAL

GENOVEVA PASCUAL

Equip Educatiu 1r

PAU OBRADOR

PAU OBRADOR

Equip Educatiu 1r

MARTA DEMONJÓ

MARTA DEMONJÓ

Equip Educatiu 2n

TURA BABURÉS

TURA BABURÉS

Equip Educatiu 2n

MONTSERRAT OLLER

MONTSERRAT OLLER

Equip Educatiu 2n

JORDINA COLL

JORDINA COLL

Equip Educatiu 2n

HORARI D'ESCOLA

Més informació

L’horari lectiu de l’escola pels alumnes de l’etapa 3-7 és de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00.
Tot i així, com a centre oferim la possibilitat d’utilitzar el servei de ludoteca de 7:45 a 9:00 i de 17:00 a 19:00. 

HORARI P3

HORARI P4

HORARI P5

HORARI 1r Pri 

HORARI 2n Pri

 

I I + D I ITINERARIS

Més informació

Properament

RACONS

Més informació

Properament

TALLERS

Més informació

Properament

ESPAIS CREATIUS

Més informació

El projecte espais creatius són diferents espais d’aprenentatge que faciliten el temps i els recursos a l’alumne perquè de manera lliure pugui interactuar amb el material i amb els iguals, a través del joc. Aquesta interacció és una font de creixement i enriquiment mutu.

Perquè SUMMEM ens diu que el nen és social i aprèn en convivència. Els espais creatius faciliten doncs, la convivència i la cooperació entre edats, amb un ventall més ampli de relacions per l’alumnat.

This error message is only visible to WordPress admins