ETAPA 3 - 7

Aquesta etapa té com a objectiu el desenvolupament global de les capacitats dels infants durant els primers anys de vida. En aquest moment l’estimulació primerenca afavoreix una bona organització neurològica i posa les bases per un creixement harmònic que farà que siguin nens i nenes feliços.

És una etapa educativa que inclou:

• Segon cicle d’Educació infantil o parvulari (3 anys-6 anys).
  • Cicle Inicial de primària (6 anys-8 anys)

HORARI D'ESCOLA

Més informació

L’horari lectiu de l’escola pels alumnes de l’etapa 3-7 és de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00.
Tot i així, com a centre oferim la possibilitat d’utilitzar el servei de ludoteca de 7:45 a 9:00 i de 17:00 a 19:00.

HORARI P3

HORARI P4

HORARI P5

HORARI 1r Pri

HORARI 2n Pri

I I + D I ITINERARIS

RACONS

TALLERS

ESPAIS CREATIUS

Més informació

El projecte espais creatius són diferents espais d’aprenentatge que faciliten el temps i els recursos a l’alumne perquè de manera lliure pugui interactuar amb el material i amb els iguals, a través del joc. Aquesta interacció és una font de creixement i enriquiment mutu.

Perquè SUMMEM ens diu que el nen és social i aprèn en convivència. Els espais creatius faciliten doncs, la convivència i la cooperació entre edats, amb un ventall més ampli de relacions per l’alumnat.