ETAPA 3 - 7

Aquesta etapa té com a objectiu el desenvolupament global de les capacitats dels infants durant els primers anys de vida. En aquest moment l’estimulació primerenca afavoreix una bona organització neurològica i posa les bases per un creixement harmònic que farà que siguin nens i nenes feliços.

És una etapa educativa que inclou:

 

  • Segon cicle d’Educació infantil o parvulari (3 anys-6 anys).
  • Cicle Inicial de primària (6 anys-8 anys)

Equip educatiu 3-7

MARIONA CAPITAN

MARIONA CAPITAN

Equip Educatiu EI3

ANNA ROVIRA

ANNA ROVIRA

Equip Educatiu EI3

ANNA MARCILLO

ANNA MARCILLO

Equip Educatiu EI3

SÍLVIA GENESCÀ

SÍLVIA GENESCÀ

Equip Educatiu EI4

JORDI COLOBRANS

JORDI COLOBRANS

Equip Educatiu EI4

MARTA DEMONJÓ

MARTA DEMONJÓ

Equip Educatiu EI4

CRISTINA COROMINAS

CRISTINA COROMINAS

Equip Educatiu EI5

SÍLVIA PLANELLA

SÍLVIA PLANELLA

Equip Educatiu EI5

ESTHER MACIAS

ESTHER MACIAS

Equip Educatiu EI5

CARME NOGUER

CARME NOGUER

Equip Educatiu 1r

PAU OBRADOR

PAU OBRADOR

Equip Educatiu 1r

SUSANA GONZÁLEZ

SUSANA GONZÁLEZ

Equip Educatiu 1r

TURA BABURÉS

TURA BABURÉS

Equip Educatiu 2n

GENOVEVA PASCUAL

GENOVEVA PASCUAL

Equip Educatiu 2n

MIQUEL RÀFOLS

MIQUEL RÀFOLS

Equip Educatiu 2n

ANNA AHUMADA

ANNA AHUMADA

Equip Educatiu

LAIA PERACAULA

LAIA PERACAULA

Equip Educatiu

HORARI D'ESCOLA

Més informació

L’horari lectiu de l’escola pels alumnes de l’etapa 3-7 és de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00.
Tot i així, com a centre oferim la possibilitat d’utilitzar el servei de ludoteca de 7:45 a 9:00 i de 17:00 a 19:00. 

HORARI P3

HORARI P4

HORARI P5

HORARI 1r Pri 

HORARI 2n Pri

 

I I + D I ITINERARIS

Més informació

Properament

RACONS

Més informació

Properament

TALLERS

Més informació

Properament

ESPAIS CREATIUS

Més informació

El projecte espais creatius són diferents espais d’aprenentatge que faciliten el temps i els recursos a l’alumne perquè de manera lliure pugui interactuar amb el material i amb els iguals, a través del joc. Aquesta interacció és una font de creixement i enriquiment mutu.

Perquè SUMMEM ens diu que el nen és social i aprèn en convivència. Els espais creatius faciliten doncs, la convivència i la cooperació entre edats, amb un ventall més ampli de relacions per l’alumnat.