EXTRAESCOLARS

FEU CLIC PER VEURE LA PROPOSTA D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS PEL CURS 24-25

(CLIQUEU A + INFO DE CADA ACTIVITAT PER SABER-NE MÉS I INSCRIPCIONS)

OBJECTIUS GENERALS

• Generar una oferta educativa de qualitat en temps de lleure que arribi a tots els alumnes de l’Escola, sense distincions i de manera optativa.
  • Desenvolupar el projecte educatiu de l’Escola a partir de l’educació en el lleure.
  • Assegurar l’atenció dels infants i joves abans i després de l’horari curricular, facilitant la conciliació de la vida laboral de les mares i pares amb la vida familiar.
  • Fomentar la pràctica d’activitats esportives i culturals, tot mostrant noves maneres de gaudir del temps de lleure.
  • Garantir la qualitat en les activitats de lleure i adaptar-les a les necessitats d’alumnes i famílies.
This error message is only visible to WordPress admins

Error: There are no business accounts connected. Please visit this page to learn how to connect a business account.