L’Escola Pia us ofereix la possibilitat de gaudir de xerrades que poden ser del vostre interès. Algunes xerrades les organitza l’Escola Pia Catalunya i altres l’Escola PIa Olot.

Esperem que siguin del vostre interès

2021-22

NEUROCIÈNCIES I EDUCACIÓ

15 DE FEBRER

ON LINE

ORGANITZA: ESCOLA PIA CATALUNYA

DESTINATARIS: TOTES LES FAMÍLIES

Us convidem a la xerrada impartida per la Dra. Rosa Casafont, experta en neurociència i educació, que ens ajudarà a conèixer com aprèn el cervell dels nostres fills i filles per poder contribuir al desenvolupament saludable de les seves estructures i capacitats.

A través de la trobada online que us oferim, podreu resoldre dubtes i descobrir noves eines, estratègies i procediments que afavoreixin la qualitat de vida  en l’àmbit de casa i l’escola.

EDUCAR EN POSITIU

24 DE NOVEMBRE

INSCRIPCIÓ

ORGANITZA: ESCOLA PIA CATALUNYA

DESTINATARIS: TOTES LES FAMÍLIES

Sovint el procés d’educació en família acaba marcat pels càstigs i els crits com a principal eina per a modificar comportaments inadequats. Això fa que molts pares i mares es trobin, amb impotència, abocats a episodis successius d’imposició de l’autoritat.

Però un altre model de socialització és possible i efectiu: el de la parentalitat positiva. I no només és possible sinó que el càstig físic s’ha demostrat que no és eficaç i, el que encara és pitjor, transmet que amor i violència poden anar de la mà. És veritat que aquesta opció requereix més esforç, temps i dedicació, però els resultats són més positius per als propis infants, per a la família i per al conjunt de la societat: afavoreix l’autoestima, l’autonomia, el respecte a l’altre i la gestió de les emocions.