ETAPA 7-12

CICLE MITJÀ I SUPERIOR DE PRIMÀRIA

Aquesta etapa té per objectiu consolidar hàbits, coneixements i competències clau. El treball de l’autoestima, de l’autoconeixement, de la convivència i del gust per aprendre són aspectes molt importants que marquen el que fem. Potenciem l’aprenentatge cooperatiu, l’ecologia emocional i les propostes educatives que s’ofereixen són engrescadores, vivencials, satisfan els interessos dels alumnes i les seves necessitats. 

HO FEM A PARTIR DE 4 EIXOS:

ACOLLIDA I CONVIVÈNCIA

Creant un entorn acollidor i de pertinença al grup on l’alumne és el centre de tot el que fem. Treballant habilitats i actituds, que li aporten autonomia i responsabilitat, reforçant la seva autoestima, desenvolupant el seu autoconeixement, practicant habilitats socials i treballant les emocions. Cercant el seu benestar i la il·lusió per tornar cada dia a l’escola per compartir amb els seus companys créixer i aprendre.

CONEIXEMENT

Estimulant la curiositat i la capacitat de fer-se bones preguntes per tal de poder iniciar el desenvolupament de la seva capacitat de recerca i construcció de coneixement des d’una vessant creativa. Consolidant coneixement, un bon nivell competencial i hàbits de treball. Cercant una actitud proactiva per aprendre, capacitat d’autosuperació i creativitat. Fent viure l’aprendre i créixer com a una actitud natural, vital i emocionant del dia a dia.

METODOLOGIES

ITINERARIS D’APRENENTATGE, TALLERS, ROBÒTICA I PROGRAMACIÓ, LLENGUATGE AUDIOVISUAL, MÚSICA I ART:
Combinant diferents metodologies i agrupacions, proposant activitats diverses i vivencials que afavoreixen l’aprenentatge actiu i competencial que els conduirà a desenvolupar competències lingüístiques, de raonament matemàtic, científiques i creatives. Fent ús de les noves tecnologies com usuaris i creadors per posar les bases d’una bona competència digital. Treballant la comunicació, el multilingüisme i l’aprendre de forma cooperativa, cercant que sigui una persona empàtica, reflexiva, respectuosa i compromesa.

PARTICIPACIÓ I EMPRENEDORIA:

Convertint els alumnes en els protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge, proposant reptes, celebracions o l’ambientació dels espais. Fent-los partícips de l’avaluació dels seus aprenentatges, de la gestió d’aula, de projectes de centre o de ciutat. Demanant-los implicació, autonomia i responsabilitat en projectes que aconsegueixen el benestar propi i dels altres. Fent-los sentir feliços de formar part d’una comunitat que els estima.

L’EQUIP QUE ACOMPANYA A LES VOSTRES FILLES I FILLS

ANNA AHUMADA

ANNA AHUMADA

Equip Educatiu 3r

ESTER RIVAS

ESTER RIVAS

Equip Educatiu 3r

MONTSERRAT OLLER

MONTSERRAT OLLER

Equip Educatiu 3r

MONTSE MASMITJÀ

MONTSE MASMITJÀ

Equip Educatiu 4t

LAIA PERACAULA

LAIA PERACAULA

Equip Educatiu 4t

MOI DUBÉ

MOI DUBÉ

Equip Educatiu 4t

ANNA CONILL

ANNA CONILL

Equip Educatiu 5è

XEVI COMA

XEVI COMA

Equip Educatiu 5è

EVA LORENTE

EVA LORENTE

Equip Educatiu 5è

JOAN VILA

JOAN VILA

Equip Educatiu 6è

PAU OBRADOR

PAU OBRADOR

Equip Educatiu 6è

ITA ASPARÓ

ITA ASPARÓ

Equip Educatiu 6è

SARA RUBIÓ

SARA RUBIÓ

Equip Educatiu 6è

ANNA AHUMADA

ANNA AHUMADA

Equip Educatiu

LAIA CASTELLVÍ

LAIA CASTELLVÍ

Equip Educatiu

CARME NOGUER

CARME NOGUER

Equip Educatiu

FERRAN SALA

FERRAN SALA

Equip Educatiu

HORARI D'ESCOLA

Més informació

L’horari lectiu de l’etapa 7-12 és de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00.
Tot i així, com a centre oferim, al matí, la possibilitat d’utilitzar el servei d’acollida matinal de 8:00 a 8:45 i, a la tarda, poden fer ús lliure de la mediateca com a espai de treball de 17:00h a 18:00.

TREBALL

Més informació

El treball dels itineraris a la nostra etapa es caracteritza per donar una resposta competencial a un problema en concret. Sempre que podem, intentem fer un retorn a la ciutat amb la resposta.

Partim d’un treball interdisciplinar on utilitzem cadascuna de les àrees per poder donar la millor resposta.

COOPERACIÓ

Més informació

El treball cooperatiu és una metodologia clau per al desenvolupament social i emocional dels nens. Fomenta la col·laboració i la comunicació entre els infants, ajudant-los a aprendre a treballar junts i a resoldre problemes en grup. Aquest treball, a la nostra escola, es basa en el programa Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar de la UVic- UCC.

  • Habilitats Socials: Els nens aprenen a compartir, negociar i respectar les opinions dels altres, millorant les seves habilitats socials.
  • Resolució de Conflictes: Treballant en grup, els infants desenvolupen estratègies per resoldre conflictes i prendre decisions conjuntes.
  • Empatia i Cooperació: A través de les activitats cooperatives, els nens aprenen a comprendre i valorar les emocions i necessitats dels altres, promovent l’empatia i la solidaritat.

El treball cooperatiu no només enforteix les relacions interpersonals, sinó que també contribueix al desenvolupament de competències socials essencials, creant un entorn d’aprenentatge positiu i inclusiu.

PROXIMITAT

Més informació

L’escola és un espai obert i proper per a tothom que en forma part i les seves famílies. També acollim activitats a nivell de ciutat i cedim els nostres espais quan és necessari. 

HÀBITS

Més informació

La nostra etapa es caracteritza per un important creixement maduratiu dels nostres alumnes. És important que els acompanyem en aquest procés si volem aconseguir persones autònomes i amb uns hàbits de treball òptims. 

FAMÍLIES

Més informació

El nostre objectiu és aconseguir el benestar general dels nostres alumnes i això només ho podem aconseguir establint una relació de confiança amb les nostres famílies. És molt important que les famílies formin part de l’escola, per aquest motiu, a part de les entrevistes que fem durant el curs, les convidem diverses vegades a participar d’activitats de l’escola i formar-ne part.  

 

 

AVALUACIÓ 2024-25

CRITERIS CICLE MITJÀ

CRITERIS CICLE SUPERIOR