De bell nou, ens plau fer-vos arribar aquest petit programa de les activitats que hem organitzat pel diumenge 24 de novembre de 2019 per celebrar la Diada de l’Educació, relacionada amb la tasca i llegat de St. Josep de Calassanç.

Hem preparat activitats per a totes les edats amb la voluntat de compartir l’esperit de la festa. És una proposta senzilla però plena d’il·lusió, que té com a objectiu principal, el fet de retrobar-nos i gaudir d’activitats relacionades amb el món de l’educació.

Durant tot el matí els alumnes de 4t d’ESO organitzaran diferents paradetes per finançar el seu viatge de fi de curs a Itàlia.

La Diada de l’Educació que celebrem per Sant Josep de Calassanç és la festa de tota l’escola.

PROGRAMA D’ACTES

• De 11:00 a 13:00 Bicicletada familiar (ruta per les fonts d’Olot). A mitja ruta farem un petit esmorzar.

Pensada per a tothom que sàpiga anar en bicicleta de dues rodes.

• De 11:30 a 13:00: Concert de Santa Cecília (patrona de la música) a l’Aula de Música, a càrrec d’alumnes que practiquen música de la nostra escola i presentació dels treballs premiats dels Premis Oriol de Bolòs del curs passat.

• De 12:00 a 13:00: Activitats lúdiques i participatives  (activitat pensada per a nens i nenes de l’Etapa 3-7 i de l’Etapa 7-12).

• Espai de contes  a càrrec del Club de Lectura d’ESO a l’Aula Blava del primer pis.

• Taller de manualitats a la ludoteca de l’escola.

• 13:15: lectura del manifest sobre L’ESFORÇ (valor que treballarem aquest curs) al pati del Germà Solà.

• 13:20: ball de l’Api i la Carbassa i en Llampec al pati del Germà Solà.

• 13:30: vermut p

• opular organitzat per l’AFA de l’escola al pati de l’escola.

Pels que participeu a la bicicletada familiar, cal portar la bicicleta en condicions, casc, aigua i un petit esmorzar.

OBSERVACIONS GENERALS: En cas de mal temps, la bicicletada s’anul·laria. La resta d’activitats interiors es farien igualment, així com el ball de l’api i la carbassa que es faria al pavelló de l’escola.

Col·labora:

Descripción: C:\Users\Rafel\Desktop\CURS 1920\PASTORAL\logo nou AFA Escola Pia Olot.JPG