L’Escola Pia et desitja BON NADAL i els millors desitjos pel 2023

Volem celebrar el Nadal amb tot un seguit d’actes i activitats amb l’objectiu que els més menuts gaudeixin d’allô més d’aquestes festes.

Les activitats són les següents:

Dimecres 2 de desembre: Sortirem acompanyats dels alumnes de cicles formatius a buscar el Tió “On és el tió de la nostra tribu”?

Dijous 15 de desembre:

• COCADA PER LA MARATÓ DE TV3. (Veure carta adjunta que rebreu via
    Educamos)
  • VENDA DE TIONS. A la tarda al pati de l’escola hi haurà una parada perqué totes les families puguin comprar un tió solidari fet pels alumnes del PFI de la nostra escola.
  • ACTE DE BENVINGUDA DEL NADAL. A partir de les 12h celebrarem tots junts el sentit del Nadal. El valor que treballarem aquest curs és LA SOLIDARITAT i el lema escollit és “Amb solidaritat i comprensió crearem un món millor”.

Al llarg de la semana: trobades entre padrins i fillols per desitjar-se Bon Nadal.

Diumenge 18 de desembre:Celebració de la Marató de TV3 dedicada a les malalties cardiovasculars.

Dimarts 20 de desembre: Cantada de Nadales a l’aire lliure, a les 17h

Dimecres 21 de desembre: Cagarem el tió amb els alumnes de 3-7.