Com cada any a l’escola participem amb activitats diverses relacionades amb la Marató de TV3 que aquest any va dedicada a les malalties minoritàries.

L’activitat més esperada per tots i que implica tota l’escola és la cocada. El proper dijous 12 a l’escola es vendran coques per tal de recollir diners per la Marató.

Per altra banda els alumnes d’ESO i Cicles Formatius assistiran a la xerrada sobre malalties minoritàries.

i la novetat d’aquest any és que els alumnes del cicle formatiu d’Ensenyament i animació socioesportiva  estan organitzant dues activitats vinculades a la Marató de TV3 del proper 15 de desembre.

Un grup planifica i dinamitzarà activitats lúdiques i esportives  prèvies al partit de famosos de la Marató, que es jugarà el mateix diumenge a les 12.00 a l’estadi municipal de la Unió Esportiva Olot, dirigides a tots aquells nens i nenes que hi vulguin participar. Un altre grup d’alumnes organitza un “talent show” el dissabte dia 14 de desembre al firal d’Olot, a partir de les 16.00 de la tarda, amb l’objectiu que tothom que vulgui, mostri les seves habilitats artístiques.

Les dues activitats estan obertes a tothom, i tenen una finalitat exclusivament solidària. Qui hi vulgui passar serà molt benvingut!