AUXILIARS DE CONVERSA

PROGRAMA D’AUXILIARS DE CONVERSA

PROJECTE COMPARTIT FAPIA I ESCOLA

NOU PROJECTE!

La nostra escola té com a objectiu, entre d’altres, l’obertura al món, el coneixement de diferents cultures, la pràctica de la llengua anglesa…. per aconseguir formar ciutadans oberts i respectuosos amb les diferents maneres d’entendre i percebre el món en què vivim. Per aconseguir aquest objectiu fa tres anys que l’escola està immersa en programes d’internacionalització com l’Erasmus+ i, enguany, gràcies a la gestió conjunta amb la FAPIA,  tindrem un Auxiliar de Conversa, fet que ens permet gaudir d’un parlant nadiu de llengua anglesa que dóna suport al projecte multilingüe de l’escola, fent tasques d’assistència i suport a les activitats d’ensenyament-aprenentatge de l’anglès i augmentant el contacte dels nostres alumnes amb aquesta llengua.

Un dels elements fonamentals del programa són les famílies que durant el curs escolar acullen els auxiliars de conversa a casa seva. Aquestes famílies els proporcionen l’allotjament i la manutenció, ajuden a la integració de l’auxiliar al seu nou lloc de residència i són el seu primer contacte amb la nostra llengua i cultura.

Com a escola hem optat que la durada de convivència de l’auxiliar de conversa amb les famílies sigui trimestral perquè d’aquesta manera pot conèixer més persones i alhora oferim més possibilitat d’intercanvi a diferents famílies.

Podeu veure els barems de selecció clicant aquí.

Si teniu dubtes, podeu adreçar-vos a: caps@olot.epiaedu.cat

Documents de consulta del Projecte

Tariro, l’auxiliar de conversa d’enguany.