Benvolgudes famílies,

El curs que comença ben aviat hi haurà novetats a nivell d’horaris i calendari. L’inici de curs 22-23 s’avança i començarà el dilluns 5 de setembre per les etapes de 3-7 i 7-12; ESO començarà el dimecres 7 de setembre. A Olot tenim la casuística que el dijous 8 i el divendres 9 de setembre seran festes locals per les Festes del Tura.

El Departament ha publicat que del 5 al 30 de setembre les escoles a Educació Infantil i Educació Primària, oferiran un horari intensiu de matins amb unes activitats de tarda portades per monitors. A la nostra escola oferirem el mateix horari de sempre (de 9h a 13h, menjador de 13h a 15h i tarda de 15h a 17h), i, respectant en tot moment les indicacions del Departament, organitzarem diferents activitats i dinàmiques en consonància amb el nostre projecte educatiu, amb la tribu i amb l’escola. Quan s’acosti l’inici de curs us informarem de com ens organitzarem.

Esperem que tingueu unes molt bones vacances d’estiu i per qualsevol dubte, ens escriviu o truqueu.

BON INICI DE CURS1