Enguany recuperem la tradicional “Cocada per la Marató de TV3

DIJOUS 15 DE DESEMBRE!

Podeu veure imatges de la darrera COCADA pre pandèmia

Podeu veure totes les imatges AQUÍ

Com molt bé sabeu, la Marató de TV3, està centrada sempre en afavorir la investigació i fomentar la solidaritat en alguns camps de la medicina, on manquen molts recursos i esforços. Aquesta gran activitat de solidaritat es realitzarà el diumenge dia 18 de desembre de 2022.

Per treballar aquest tema hem realitzat a classe, una xerrada informativa per a tots els alumnes d’ESO, Cicles Formatius de Grau Mig, Superior i PFI amb la participació de personal de centres sanitaris de la nostra comarca.

D’altra banda, L’ASSOCIACIÓ D’ALUMNES DE L’ESCOLA hem decidit recuperar una activitat de solidaritat per poder participar en la Marató de TV3. L’hem anomenat
“LA COCADA PER A LA MARATÓ DE TV3 “.

El dijous 15 de desembre de 2022, vendrem talls de coques a 1 € durant les hores de pati i també a les hores d’entrada i sortida de l’escola, al migdia i la tarda. Tots els diners que recollim els donarem a la Marató de TV3. Per això us demanem la vostra participació en dos aspectes:

• Famílies de nens i nenes de 3 a 5 anys: Si podeu porteu una coca ja tallada i no poseu esmorzar als vostres fills. Si us sembla, podeu col·laborar

. A l’hora d’esmorzar i berenar repartirem la coca, pels nens i nenes d’Educació Infantil.

• Famílies de 7 a 16 anys (de Cicle Inicial a ESO) si podeu, porteu una coca ja tallada, i doneu diners als vostres fills i filles per comprar esmorzar. Els alumnes de 1r i 2n de primària donaran els diners al seu Equip Educatiu i els repartirem la coca. La resta d’alumnes la podran comprar a l’hora del pati i a la sortida de l’escola.

• A tota l’escola, que participi de manera activa en aquesta activitat comprant talls de coca solidaris a les hores d’entrada i sortida.

• Hi haurà coques per a persones amb intoleràncies alimentàries.

Gràcies per fer de l’escola un espai on es treballa La SOLIDARITAT fent que el lema d’aquest any “Amb solidaritat i comprensió, crearem un món millor” pren força i sentit.

Associació d’Alumnes de l’Escola Pia.