INFORMACIÓ RELLEVANT DE LA PREINSCRIPCIÓ

• 29 de maig. Publicació barem provisional. Consulta els barems AQUÍ
  • 11 de juny. Publicació llistes definitives.
  • 7 de juliol. Publicació llista definitiva: VEURE AQUÍ
  • 13 a 17 de juliol. Matrícula

COM ES FARÀ LA PREINSCRIPCIÓ?

Del 13 al 22 de maig de manera telemàtica
Del 19 al 22 de maig de manera presencial AMB CITA PRÈVIA. Per demanar cita prèvia cal trucar al 972 260 212 o enviar mail a olot@escolapia.cat o silvia.sitja@olot.epiaedu.cat.
L‘horari de recepció de preinscripcions a l’escola serà de 8:00 a 18:00 h.

QUÈ CAL PER A LA PREINSCRIPCIÓ?

• A partir del 13 de maig i fins el 22 de maig de forma telemàtica a través del portal  preinscripcio.gencat.cat

• S’ha d’enviar la documentació necessària escanejada o fotografiada al correu electrònic o bústia electrònica del centre demanat en primera opció, juntament amb el resguard que us generarà l’aplicació telemàtica. (olot@escolapia.cat )

• En cas de fer la preinscripció presencial, nomès es pot fer del 19 al 22 de maig amb CITA PRÈVIA. A la nostra Escola, l’horari de recepció de preinscripcions serà de 8.00h a 18.00h. (Caldrà portar el bolígraf de casa tal com marca el Departament d’Ensenyament)

• Durant el periode de preinscripció seguirem les mesures de seguretat previstes per les autoritats sanitàries.
  • Cal tenir en compte que per lliurar la PREINSCRIPCIÓ  cal  només una persona, amb guants i mascareta i NO ES POT VISITAR L’ESCOLA FÍSICAMENT.
  • Us adjuntem la sol·licitud, juntament amb l’autorització del tractament de dades i la informació de la documentació que cal presentar.
  • Els que inscriviu el vostre fill/a a un curs diferent a P3, és necessari que demaneu al centre actual l’identificador de l’alumne/a al RALC.
  • A la web del Departament d’Ensenyament es pot consultar tota la informació oficial: DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT.
Disposem dels formularis impresos al centre per poder omplir-los en el mateix moment. Per a qualsevol dubte o aclariment restem a la vostra disposició al telèfon 972 260 212, a l’atenció de Silvia Sitjà  i per correu electrònic: silvia.sitja@olot.epiaedu.cat