COMUNICAT 22 GENER 19:30

COMUNICAT URGENT: DEMÀ, DIJOUS 23 DE GENER L’ESCOLA PIA i totes les Escoles de la Garrotxa estaran TANCADES. Així ens ha informat l’Ajuntament d’Olot i el Departament d’Educació de la Generalitat

@educaciocat seguint les recomanacions de Protecció Civil

.

COMUNICAT 21 GENER 19:32 h.

Benvolgudes famílies, igual que ahir al vespre us volem informar de la situació prevista per demà dimecres davant el temporal de pluja, vent i neu. Segons les informacions rebudes, el temporal és possible que continuï tot i que a partir del mig dia vespre comenci a perdre força. Així doncs, si la situació és igual que avui a la tarda, demà l’escola funcionarà amb tota normalitat. Tot i això, cal estar alerta de possibles inconvenients que puguin produir-se i que ara mateix no tenim controlats, per aquest motiu cal estar alerta de les informacions a través de la web de l’escola i de les xarxes socials. En qualsevol cas, també podeu trucar a l’escola per resoldre dubtes. El moment és molt excepcional i hi ha situacions que es fa difícil de gestionar i fer-ne la difusió adequada per la qual cosa us agraïm d’antuvi la comprensió.

Moltes gràcies.

COMUNICAT:

21 DE GENER 11:09
Afectació a la Plaça Clarà. No és permet l’accés a l’interior.

COMUNICAT 21 GENER 9:30

Ja disposem de llum per fer les activitats previstes i que les condicions ens permetin.

COMUNICAT 21 GENER 7:44

Hi ha una averia elèctrica i la manca de llum ens afecta com a moltes poblacions de Girona.

Preveiem un dia complicat i funcionarem amb els serveis a la nostra disposició. Estigueu atents a la informació i seguiu atents als comunicats de les nostres xarxes!!

20 DE GENER 21:14

Seguint les indicacions de Protecció Civil, demà, dimarts 21,  farem les activitats previstes a l’exterior (educació física i patis a l’interior de l’escola). Gràcies

20 DE GENER 7:00

En previsió de les condicions meteorològiques adverses previstes pels propers dies, en el cas que sigui necessari, compartirem informació actualitzada als nostres canals de xarxes socials i el nostre web