Benvinguts al Concert de Primavera!

Hola, som els alumnes de l’etapa 7-12 de l’escola Pia d’Olot.

I us presentem el tradicional Concert de Primavera que hem preparat al llarg d’aquest segon trimestres.

Enguany, ens hem hagut de reinventar i adaptar-nos a la situació de pandèmia.

El cantautor garrotxí Pol Ferrés ha estat el punt de referència en aquest projecte, on la seva mentalitat artística d’escriure per vivències i emocions personals ens ha ajudat a ser més creatius.

Gràcies Pol!

El títol del concert és: “Clips Musicals amb Pol Ferrés” i consisteix en quatre videoclips creats per l’ocasió, tant a nivell visual i plàstic com a nivell musical. Quatre obres inspirades per els alumnes a través d’una sèrie d’activitats a l’aula i escrites per en Pol.

Prepareu-vos per viure moltes emocions! Des d’un món de colors, fins a la lluita per un món sense pantalles i injustícies, tot passant per l’alimentació saludable i l’amistat.

Esperem que en gaudiu molt!

Endavant!