QUÈ ÉS L’ERASMUS+

ERASMUS+ és el programa de la Unió Europea per l’Educació, la formació, la joventut i l’esport per el període 2014-2020. En l’àmbit de l’Educació i la Formació ofereix oportunitats en tots els sectors educatius: Educació Superior, Formació Professional, Educació Escolar i Educació de Persones adultes.
L’Escola Pia d’Olot acollirà, del 18 al 29  de novembre dos ERASMUS+, dels quatre que participa la nostra Escola.
  • Transformation through Science Del 18 al 22 de novembre acollim professors d’Hongria i Polònia que es venen a formar en el SUMMEM (Projecte per la Interdisciplinarietat a l’aula).
  • Back to nature Del 25 al 29 de novembre acollirem professors i alumnes de Croàcia, Macedònia i Itàlia i venen a treballar un projecte amb els alumnes de 3rESO

El nostre coordinador  d’ERASMUS+ ens ho explica.

LES NOIES I NOIS PARTICIPANTS  HAN PREPARAT UNA VISITA A LA NOSTRA ESCOLA PERQUÈ LES COMPANYES I COMPANYS D’ERASMUS+ PUGUIN CONÈIXER MILLOR L’ESCOLA

VOLS SABER QUIN PROGRAMA D’ACTIVATS REALITZAREM ?

VOLS GAUDIR DEL DIA DIA DE L’ERASMUS+?

Segueix-nos a les xarxes a:  #ERASMUSPLUSOLOT

Formació a Barcelona

BACK TO NATURE

La setmana del 25 al 30 de novembre l’Escola Pia d’Olot va acollir un grup d’estudiants de 3r d’ESO d’Itàlia, Croàcia i Macedònia per treballar un projecte comú titulat “Back to nature”

“Transformation Through science” ha implicat un treball intens de formació i treball conjunt de mestres i professors, mentre que “Back to  nature”, ha tingut com a protagonistes els alumnes de 3r d’ESO que han acollit companys d’altres països i els han acompanyat en les trobades i sortides que han sigut ben diverses. Han visitat àvies remeieres, la Fageda, el Croscat i Barcelona.

També van gaudir d’una sortida guiada pels alumnes dels cicle formatius del centre.