Hem organitzat dues setmanes de portes obertes de les extraescolars que oferim a l’escola.

Durant la SETMANA DEL 7 a l’11 de JUNY i del 14 al 18 DE JUNY, l’escola celebra la JORNADA DE PORTES OBERTES DE LES EXTRAESCOLARS ESPORTIVES DE L’ESCOLA, amb entrenament i sessions gratuïtes per a nous jugadors i jugadores que el curs vinent vulguin formar part d’alguna de les nostres seccions esportives:

• Bàsquet.
  • Futbol.
  • Poliesport (per alumnes de P4 a 2n de primària).

A més, oferirem una extraescolar de tennis, on les sessions s’impartiran per part del Club Tennis Olot, perquè els/les alumnes puguin gaudir d’aquest esport durant les jornades.

Per poder accedir a les jornades de portes obertes, cal omplir el formulari fent clic a aquest enllaç.

Es poden escollir totes les extraescolars que vulgueu i els dies que vulgueu!

Els equips docents acompanyaran a aquells alumnes que vulguin provar l’extraescolar al pati on es faci a les 17h. A la sortida es podran recollir els alumnes per la porta lateral de ferro del pati Germà Solà. Demanem l’ús de mascareta.

Si teniu algun dubte podeu escriure a la Judit Roca, responsable d’extraescolars (judit.roca@olot.epiaedu.cat).