Donem la benvinguda a la nova edició de la Festa de les Arts 2023. Enguany, ens vinculem al @cccb_barcelona amb el nou tema, «Cervell(s)», lligat a la primera exposició que el centre va acollir durant els mesos de juliol a desembre.

Les arts més que mai són l’eina de transformació dins i fora de les aules. Participa-hi!

La Fundació Joan Profitós convoca aquests Premis Artístics amb la voluntat de fomentar en l’alumnat la creativitat, la sensibilitat artística, la bellesa poètica, l’originalitat en l’expressió, la capacitat de reflexió i de crítica. Es poden presentar alumnes des de 5è de Primària fins a Batxillerat o Formació Professional del conjunt d’escoles de l’Escola Pia de Catalunya, amb la col.laboració del CCCB (centre de cultura contemporània de Barcelona).

Compartim algunes imatges de la nostra participació conjunta

OBRA FINALISTA  3-7

OBRA FINALISTA 4t

OBRA FINALISTA

OBRA FINALISTA 6è

OBRES FINALISTES PRESENTADES D’ESO

ESCULTURA
Títol: Record perduts
1r ESo
DIBUIX
Títol: Juntes, més i millor
Artista: Núria Flores ( 2n ESO)

PINTURA
Títol: La inteligència artifical serà el nostre futur o la nostra fi?
Artista: Eva Coma (2n ESO)

VIDEOART
Títol: L’evolució
Aristes: Martina Hiraldo i Jana Peracaula (3r ESO)

FOTOGRAFIA
TÍtol: Sinapsi. Inteligències col·lectives
Artista: Clàudia Colell (4rt ESO)

PINTURA
Títol: La inteligència artifical serà el nostre futur o la nostra fi?
Artista: Eva Coma (2n ESO)