Divendres vam celebrar la 38a Festa de final de curs on tots els alumnes van poder gaudir del seu moment.
A primera hora de la tarda nois i noies de l’associació d’alumnes van vendre braçalets i articles varis manufacturats a Senegal per recaptar fons per  l’Escola Pia Thiaroyé de Senegal amb la que fem un intercanvi lingüístic a ESO a través d’Skype. Al mateix temps una exposició fotogràfica mostrava gràficament la situació a aquest país.
Seguidament  els alumnes de l’etapa 3-7 i els de 3r i 4t de l’etapa 7-12 van oferir una mostra de danses que van acabar amb el ball de l’Api, la carbassa i en Llampec.
A continuació 5è i 6è van oferir una mostra de curtmetratges, els “8 instants” on els nois i noies de Cicle Superior van ser els absoluts protagonistes.

La festa va continuar amb el concert del cantautor Jaume Cubelles, un concurs de ball i l’actuació de DJ’s per als més grans del centre que a les 12:30 van tancar els actes de la festa d’enguany.
Per veure les fotografies de la festa el cal clicar aquí

Som festa, cultura, música, art, participació, col·laboració, participació, alumnes, famílies, educadors… SOM ESCOLA PIA D’OLOT!