Cartell guanyador realitzat per l’Anna Berga de 4t de Primària

10 de juny, TORNA LA FESTA DE L’ESCOLA!

Recuperem la FESTA DE L’ESCOLA, amb la presencialitat de tote si tots i tornem a compartir un dels moments més emotius de l’escola. Us hi esperem!

A partir de les 19h. de la tarda gaudirem amb activitats per als més petits de l’escola, i fins a les 24h de la nit amb actuacions musicals dirigides als més grans.

En aquesta mateixa celebració es farà un reconeixement a tots els alumnes col·laboradors dels diferents equips de l’escola: Escoles Verdes, Associació d’Alumnes i Club de Lectura.

Relacionat amb el valor d’aquest any: LA SINCERITAT,  aprofitarem la Festa de l’Escola per conèixer i participar en el projecte solidari per a la millora de la mediateca de l’Escola Pia de Sokone (SENEGAL).

Es vendran braçalets i altres objectes d’artesania del Senegal per fer realitat el lema d’aquest curs; “La sinceritat, paraules i sobretot accions” .