Benvolgudes famílies i alumnat,

Estem treballant per viure plegats un curs diferent i en aquest espai anirem compartint les informacions necessàries a compartir del nou curs 2020-21

PLA DE CONTINGÈNCIA

Ja tenim a punt el PLA DE CONTINGÈNCIA provisional i el farem públic el mes de setembre.

Aquest PLA DE CONTINGÈNCIA contempla les entrades i sortides , l’esbarjo , l’acollida, el menjador, les extraescolars, la neteja, el  protocol d’actuació, el pla de treball, els grups de convivència, les  reunions i trobades entre d’altres temes.

 

REUNIONS D’INICI DE CURS 

Finalment, recordar-vos que al setembre es faran les reunions de principi de curs amb els següents dies i hores: 

Dijous 10 de setembre a les 20h reunió de l’ETAPA 3-7 (de P3 a 2n Primària), ESO i CICLES FORMATIUS GRAU MIG  

Dimecres 9 de setembre a les 20h reunió de l’ETAPA 7-12 (de 3r a 6è Primària)  

Dimarts 15 de setembre a les 20h reunió de CICLES FORMATUS DE GRAU SUPERIOR i PFI

 

QUOTES DEL CURS 20-21

Les quotes del curs han estat aprovades el 23 de juliol pel Consell Escolar

Venda de llibres, material escolar i serveis 

Atesa la situació que estem vivint a on totes les activitats relacionades amb l’escola s’han de fer amb les màximes garanties de seguretat vers la salut de les persones, pel proper curs tota la venda de llibres i el pagament de serveis es farà carregant un rebut bancari a finals d’agost. 

A la web de l’escola hi haurà un enllaç a on hi trobareu aquesta circular. 

Aquest any, però, no podem oferir la venda de material escolar com altres cursos atès que seria difícil gestionar aquestes vendes i pensem que és millor que cada família de forma particular adquireixi aquest material. Us adjuntem la relació de  material necessari per cada alumne/a a patir de 3r.de primària i fins a 1r.ESO. Tampoc es podran recollir els llibres a l’escola com altres anys i el primer dia de curs els alumnes ho trobaran tot a la seva aula.

 

Amb la present comunicació adjuntem també la relació de llibres i serveis que facturarem a finals d’agost tal com he comentat anteriorment.

  

Venda de xandall i bates  

La compra del xandall i la bata també es podrà fer a través de la web de l’escola amb el servei de venda on-line que ja funciona des de fa temps. Igual que els llibres, els alumnes trobaran a la seva aula el primer dia d’escola la roba i les bates comprades. Som conscients que la compra de la roba requereix d’una informació prèvia de talles que també trobarem a la web. Per obtenir aquesta informació de les talles, caldrà accedir a l’enllaç de la web de venda de roba i cliclar la icona que posa “mides”. Generarà un pdf que el podreu trobar a descàrregues. 

 

Així doncs, aquest proper curs no es podrà realitzar la compra a la botiga de forma presencial. Només s’obrirà al públic amb cita prèvia aquesta espai per devolucions o incidències en el procés de compra a partir de l’inici de curs, el 14 de setembre cada dia de 17:00 a 20:00 h. fins el 31 d’octubre. A finals d’agost farem arribar un formulari per demanar la cita prèvia. 

 

Menjador escolar i Assegurança Escolar 

La contractació del servei de menjador escolar i la de l’assegurança de dents i ulleres, també s’haurà de fer a través de la web omplint el formulari corresponent. 

Tots aquests enllaços els trobareu disponibles a la web de l’escola a partir del proper 15 de juliol i fins el 28 d’agost. 

 

Aprofitem l’avinentesa per saludar-vos molt atentament, i restem a la vostra disposició per aclarir tot allò que us calgui.

  

Secretaria i administració farà vacances del 23 de juliol fins el 23 d’agost, per tant, us recomanen aclarir els dubtes que tingueu el més aviat possible.

  

LA DIRECCIÓ

 

Olot, juliol 2020

  

CLIQUEU A CADA TEMA per poder accedir a la compra de llibres, del xandall i la bata, inscripció al Menjador i les Informacions  generals del nou curs 2020-21