ITÀLIA 2023

L’alumnat de 4t d’ESO posem a la venda samarretes com una més de les activitats destinades a reduir el cost final del nostre viatge de fi de curs i de fi d’estada a l’escola.

COMPRA LA TEVA SAMARRETA. CLICA AQUÍ

El preu de venda de les samarretes és de 10€ La compra de les samarretes la podreu fer online directament En aquest enllaç podreu escollir la talla de la o les samarretes i la possibilitat de fer el pagament amb targeta de crèdit.

Les samarretes que hàgiu comprat les lliurarem a cada alumne de l’Escola directament a l’aula.

Només ens queda agrair-vos molt sincerament la vostra col·laboració. Si no hi res de nou, d’aquí a uns anys, seran els vostres fills els que adreçaran una nota informativa com aquesta a la resta de famílies de l’escola.

Els alumnes de 4t d’ESO