L’Equip Missió de l’Escola Pia d’Olot

Us volem convidar a participar de l’Equip Missió de la nostra escola. És un equip obert a totes les persones que formem l’escola: docents, personal del PAS, pares, mares i familiars.

En aquest equip hi participem docents  de totes les etapes, mestres jubilades, familiars d’alumnes de l’escola, i també persones que no estan directament vinculades a la nostra escola. Persones interessades en l’espiritualitat, la dimensió interior, la fe, la cultura religiosa, el dia a dia de la nostra societat, les arrels de la nostra manera de ser.

Sota el guiatge i el bon saber i fer del Pare Andreu Trilla, parlem de temes que conformen la nostra vida, la nostra manera de pensar, la nostra tradició cultural i religiosa.

Llegim i comentem textos que el Pare Andreu ens prepara:  Els evangelis, textos de l’Antic Testament, textos mitològics, textos que formen part de la nostra cultura.

Aquestes lectures, les relacionem amb el nostre dia a dia, amb la tasca educativa, amb la realitat que ens envolta.

Gaudim d’una estona per escoltar-nos, per parlar, per formar-nos, i sobretot per sentir-nos part d’un grup.

Ens trobem els primers dijous de cada mes a les 17’15 fins a les 18’30 a l’Aula Groga ( primer pis, passadís de la Mediateca de l’escola),

Aquest curs 2020/2021 però, donades les circumstàncies que estem vivint, farem d’entrada les trobades de manera virtual.

La primera trobada la farem el dijous 1 d’octubre de 2020.

Si us animeu, només cal que ens ho comuniqueu al correu d’en Rafel

rafel.tresserras@olot.epiaedu.cat

Bona ruta