Benvolgudes famílies,

tal com ja us havíem informat hem habilitat un espai al WEB on us anirem deixant diferents propostes d’activitats educatives que els nens i nenes i nois i noies poden realitzar durant aquests dies.

Tal com ha dit el Departament, no podem avançar currículum ni tampoc proposar activitats avaluables, però sí que ens agradaria que disposéssiu de diferents propostes interessants, motivadores, que ajudin a passar aquests dies i alhora permetin que al vostres fills/es puguin continuar treballant els diferents coneixements que pensem ajuden a créixer. Dilluns al matí ja els trobareu penjats i n’anirem afegint al llarg d’aquests dies. Donat que estan al WEB es poden visualitzar des de qualsevol dispositiu, inclòs al mòbil, d’aquesta manera els hem fet accessibles a totes les famílies de l’escola. Durant aquestes dues setmanes tots els equips treballarem des de casa mitjançant plataformes que ens permeten reunir-nos on-line i continuar preparant els materials.

També trobareu en aquest espai WEB el correu del vostre referent i un horari on sempre estarà disponible per poder-hi connectar. Com sempre, qualsevol dubte us hi podeu posar en contacte. També en aquest mateix espai hi trobareu un espai amb preguntes i respostes entorn de temes o preocupacions de salut, emocions i del Covid 19. Us demanem doncs que durant aquest temps resteu atents al WEB i també a les xarxes socials.

Finalment, agrair-vos la vostra confiança i comprensió, restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment i esperem que ben aviat puguem retrobar-nos a l’escola

La direcció

Olot, 13 de març de 2020