Venda de llibres, material escolar i serveis

Atesa la situació que estem vivint a on totes les activitats relacionades amb l’escola s’han de fer amb les màximes garanties de seguretat vers la salut de les persones, pel proper curs tota la venda de llibres i el pagament de serveis es farà carregant un rebut bancari a finals d’agost.

A la web de l’escola hi haurà un enllaç a on hi trobareu aquesta circular.

Aquest any, però, no podem oferir la venda de material escolar com altres cursos atès que seria difícil gestionar aquestes vendes i pensem que és millor que cada família de forma particular adquireixi aquest material. Us adjuntem la relació de  material necessari per cada alumne/a a patir de 3r.de primària i fins a 1r.ESO. Tampoc es podran recollir els llibres a l’escola com altres anys i el primer dia de curs els alumnes ho trobaran tot a la seva aula.

Amb la present comunicació adjuntem també la relació de llibres i serveis que facturarem a finals d’agost tal com he comentat anteriorment.

PER ACCEDIR AL LLISTAT DE LLIBRES CAL ACCEDIR AL VOSTRE USUARI D’EDUCAMOS

Assegurança Escolar

La contractació de l’assegurança de dents i ulleres, també s’haurà de fer a través de la web omplint el formulari corresponent.

Tots aquests enllaços els trobareu disponibles a la web de l’escola a partir del proper 15 de juliol i fins el 28 d’agost.