Venda de llibres, material escolar i serveis

Atesa la situació que estem vivint a on totes les activitats relacionades amb l’escola s’han de fer amb les màximes garanties de seguretat vers la salut de les persones, pel proper curs tota la venda de llibres i el pagament de serveis es farà carregant un rebut bancari a finals d’agost.

Aquest any tampoc oferirem la venda de material escolar com altres cursos, atès que seria difícil gestionar aquestes vendes i pensem que és millor que cada família de forma particular adquireixi aquest material. Us adjuntem la relació de  material necessari per cada alumne/a a partir de 3r. de primària i fins a 1r. ESO.

Els llibres els trobaran a l’aula el primer dia de curs.

Tota aquesta informació la trobareu a la plataforma Educamos.

Menjador escolar i Assegurança Escolar

La contractació del servei de menjador escolar i la de l’assegurança de dents i ulleres, també s’haurà de fer a través de la web omplint el formulari corresponent.

La fitxa del servei de menjador és imprescindible omplir-la abans del 6 de setembre per tal de poder accedir al servei des del primer dia de curs

Aprofitem l’avinentesa per saludar-vos molt atentament, i restem a la vostra disposició per aclarir tot allò que us calgui.