Benvolgudes famílies.

Aquest any la
Marató de TV3 està dedicada a la Salut mental. A la nostra escola fa molts anys que hi col·laborem amb diferents activitats i la d’aquest curs porta per títol “IL·LUMINA LA MARATÓ“:

• De P3 a 1r d’ESO entre padrins i fillols, decoraran pinyes que serviran per ornamentar el pati nou. L’escola hi aportarà la il·luminació.

• Els alumnes d’ESO i FP participaran en una xerrada divulgativa on-line sobre la realitat de les malalties relacionades amb la salut mental.

El dijous 16 de desembre a partir de les 17h farem la inauguració oficial d’aquesta il·luminació i ornamentació del nou pati de l’escola.

A les famílies us volem demanar un donatiu econòmic voluntari, que ingressarem al compte de la Marató. Per cada donatiu rebut, penjarem una pinya al nou pati de l’escola. Podeu donar els diners als vostres fills i filles i el seu referent els recollirà. La data límit per fer l’aportació és el divendres 17 de desembre. Per agrair la vostra participació i col·laboració, donarem un petit obsequi a tots els alumnes.

Com sabeu el valor que treballarem aquest curs és la SINCERITAT, i participar en la Marató de TV3, és una bona manera de fer real el lema la sinceritat. Paraules i sobretot accions”.

Gràcies per la vostra participació.

Escola Pia d’Olot