Benvolguts, benvolgudes,

L’Escola Pia i amb el recolzament de les AFA, posem en marxa la Xarxa de Suport Mutu, una iniciativa lligada al moment actual què vivim però alhora molt arrelada en la nostra missió.

La Xarxa de Suport Mutu és un espai virtual de trobada de tota la comunitat Escola Pia, per creuar necessitats, demandes i ofertes i respostes en l’àmbit educatiu i de lleure, emocional i laboral. Hi ha qui necessita classes de reforç escolar pels seus fills però també hi ha voluntaris per donar-les, potser algú busca una nova possibilitat laboral i la nostra Agència de Col.locació pot ajudar a trobar-la…

Som moltes persones, de molts llocs i edats diferents, però units per valors comuns com la solidaritat, l’empatia, l’esforç i un fort desig de transformar el nostre entorn. En aquests moments difícils, encara som més conscients de la importància de la comunitat i volem posar-la en valor.