ORGULLOSOS DEL NOSTRE ALUMNAT
L’any passat els alumnes de 3r ESO van participar en un taller guiat per l’associació de periodistes i crítics de teatre Recomana.cat. Els alumnes, en grups cooperatius, van escriure diferents tipus de textos periodístics que tenien com a fil conductor el projecte de dansa Mapadeball, en el que hi participen els alumnes de 2n ESO.
Aquests mateixos textos van servir per participar en el concurs de la iniciativa Joves Periodistes Culturals, un concurs de textos periodístics per a joves d’entre 12 i 18 anys. Els textos premiats de l’edició 22-23 van ser els següents:
El premi és anar a veure l’obra de teatre L’alegria que passa de Dagoll Dagom a més de poder veure què passa entre bambolines abans de començar l’obra.