VULL FER VISITA PERSONAL A L'ESCOLA PIA

VULL INSCRIURE'M AL TASTA L'ESCOLA D'i3

VULL INSCRIURE'M A LES PORTES OBERTES D'ESO

TOT EL QUE NECESSITES A UN CLIC

LES NOSTRES ETAPES

3 - 7

BLOG: VIDA A L’ESCOLA

  • Acollida
  • Coneixement
  • Mètode
  • El joc i la psicomotricitat

 

7 - 12

BLOG: VIDA A L’ESCOLA

  • Acollida i convivència
  • Coneixement
  • Mètode
  • Participació i emprenedoria

 

ESO

BLOG: VIDA A L’ESCOLA

  • Acompanyament,
    orientació i convivència
  • Coneixement
  • Mètode
  • Participació i emprenedoria

 

FP

BLOG: VIDA A L’ESCOLA

  • Tutoria i orientació
  • Clima professionalitzador
  • Mètode
  • Participació i emprenedoria

 

LES NOSTRES EINES

COMUNICACIÓ I INTERNACIONALITZACIÓ

Projecte lingüístic
Erasmus +
Multilingüisme

360º EDUCACIÓ A TEMPS COMPLERT

SUMMEM

Codocència
Espais
Tribus
Interdisciplinarietat
Aprenentatge cooperatiu
Espais Creatius

TAC

Audiovisual
1 x 1
Tablets, mòbils, portàtils, robots
Programari Lliure

Un projecte de tots

Ensenyar i apendre a part d’itineraris d’aprenentatge interdisciplinaris.

EL DIA A DIA A L’ESCOLA

ERASMUS

ERASMUS

ERASMUS WEEK! This Saturday the students from Hungary went back home after a week in Olot, in our school and with our families. We have carried out many activities: a bicycle route, a walk in the Croscat and La Fageda, a visit to the Sagrada Familia in Barcelona, a...

read more
PARTICIPEM A LLUÈRNIA

PARTICIPEM A LLUÈRNIA

PARTICIPEM AL FESTIVAL DE LA LLUM! Hem rebut un encàrrec i estem treballant Lluèrnia a través d'una seqüència didàctica de forma transversal des d'i4 fins a 6è,  amb l'objectiu de treballar la llum per acabar portant el producte final a la ciutat. Aquest curs ens...

read more
L’OPINIÓ nº125

L’OPINIÓ nº125

Ja teniu disponible el butlletí de l’OPINIÓ 125 corresponent al mes d'octubre de 2022 Porta per títol “EL DIÀLEG AMB ELS ADOLESCENTS, UNA MISSIÓ POSSIBLE. Conviure amb un adolescent és una missió possible si partim de la base que els agrada més ser esti-mulats que no...

read more

CONTACTA’NS