NÚM. 21 // MARÇ 2020

Què té, el quaranta, que no tinguin els altres números? La quaresma, la quarantena… Podríem remenar en alguns tractats d’Antropologia per trobar raons a favor del número quaranta. Segurament hi descobriríem que ha representat, durant segles, l’esperança mitjana de vida de la humanitat, o sigui el nombre mitjà d’anys viscuts. (+)

PARAULES CREUADES

Quan parlem d’inclusió hi ha moltes realitats que ens fan diversos i que ens enriqueixen com a persones, com a grup i com a societat(+)
EL CONFINAMENT D’ALTRES
Les conseqüències del Coronavirus no suposen per a tothom el mateix. L’Anna i la Mercè ens en parlen.  (+)
VISITAR LA MINA AMB UNA MIRADA DIFERENT
L’equip de coordinadors de pastoral visiten el barri de la mina de Barcelona, per conèixer-lo des d’una nova perspectiva. (+)
EL LLEURE TAMBÉ S’ATURA
S’atura, però per continuar amb molta més força i més energia que abans. I des de casa, segueix treballant per tornar a viure un esitu fantàstic. (+)
EN LLENGUA DE SIGNES
L’Escola Pia de Salt ja fa cinc anys que aprenen Llengua de signes. Un projecte inclusiu amb molts beneficis per tota la comunitat educativa. (+)
#xarxaQuinze97
T’imagines tancar un nano com un ocell de bosc?“.

Volia ser escolapi, volia ser com el Pare Pelegrí, perquè vaig trobar que un escolapi com a educador em va alliberar d’una cosa que jo creia que no tenia solució. Només amb dues paraules i un gest: «explica’m què et passa». Això és un educador. (+)

© Escola Pia de Catalunya 2020. Tots els drets reservats. Contacta’ns.

Vols donar-te de baixa d’aquest butlletí?
Pots enviar un correu a comunicacio@escolapia.cat i demanar-ho directament.