NÚM. 23 // MAIG 2020

Al maig cada dia un raig. Una vegada més, la dita popular s’ha carregat de raó. Alguns diuen que l’aturada forçada de motors de tota mena (vehicles i fàbriques) durant un cap de setmana que ha durat més de dos mesos, hi ha contribuït i molt. (+)

LA QUARENTENA DELS PFI

Davant la situació que estem vivint, cal adaptar-se a una nova realitat per fer un millor acompanyament. (+)

PARTICIPACIÓ INFANTIL

Els nens i els adults som molt diferents tot i que tots els adults han sigut nens. (+)

UN ESTIU INCERT

Monitors de lleure preparen casals i colònies sense saber del cert si es podran dur a terme. (+)

DIÀLEG I CURES

Al tornar a les aules caldrà un distanciament físic, no un ‘distanciament social’. (+)

JA ÉS AQUÍ LA #XARXAESCOLAPIA

L’Escola Pia és una institució… viva. Es mou, creix, crea… gràcies al batec del seu alumnat i famílies, dels educadors i educadores, de les persones usuàries de les seves fundacions, del voluntariat, de l’antic alumnat i de totes aquelles que formen part de la seva comunitat, compartint valors com l’empatia, la solidaritat o el fort desig de transformar el nostre entorn. (+)

LA CARPETA DEL CURS 20-21

La Queralt Inocencio, alumna de Vilanova, és la guanyadora del disseny de la carpeta pel curs vinent (+)

UN VALOR CADA SETMANA

Un acompanyament des de la vessant més emocional de la vida de les persones. (+)

10 LLIÇONS PER A UN ÚS ESTÈTIC, SALUDABLE I RESPONSABLE DE LES TECNOLOGIES DIGITALS

Entrevistem a en Miquel Àngel Prats, autor de l’assaig guanyador de la XXX edició dels Premis Joan Profitós i antic alumne de l’Escola Pia Nostra Senyora. (+)

© Escola Pia de Catalunya 2020. Tots els drets reservats. Contacta’ns.