Consulta el butlletí digital en què es mostra l’acció de totes les àrees de la institució: acció social, participació i  presència, lleure i voluntariat, educació, recursos i vida religiosa.

NÚM. 15 // SETEMBRE 2019

Per escriure unes paraules d’editorial per a la revista Papers aprofito una humorística i sàvia dita senegalesa: Repas, repos, reprise, amb què presenten una recepta ideal, en tres accions, per a mantenir una bona salut integral de la persona. (+)

PARAULES CREUADES
Infants i joves comencen curs. Només ells? També els educadors! Que portem a la motxilla ara que tornem a classe? (+)
UN NOU PRINCIPI
Les famílies refugiades i els seus fills també tornen a escola. Des del programa Nausica, els acompanyem.
(+)
FORMACIÓ I PREVENCIÓ
Iniciem una col·laboració amb la Fundació Vicki Bernadet, en què participaran educadors, famílies i alumnat. Parlem amb la Pilar Polo, experta. (+)
CULTURA RELIGIOSA