Consulta el butlletí digital en què es mostra l’acció de totes les àrees de la institució: acció social, participació i  presència, lleure i voluntariat, educació, recursos i vida religiosa.

NÚM. 16 // OCTUBRE 2019

A algun lector o lectora potser li estranyarà el títol d’aquest escrit, però ens explicarem: es refereix al conegut (?) text bíblic que narraria l’intent prometeic dels humans d’arribar a les alçades divines amb l’enginyosa construcció d’una torre que arribés fins als cels, avortat per la divinitat gràcies a la confusió de les llengües. (+)

PARAULES CREUADES
Pares i mares de les nostres escoles parlen sobre la prevenció en abusos amb experts de la Fundació Vicki Bernadet. (+)