Consulteu aquest correu electrònic en el vostre navegador

NÚM. 19 // GENER 2020

Des de l’any 1950, l’ONU va instituir el Dia Internacional de totes les Religions. Podríem aprofitar-ho per reflexionar seriosament si les nostres institucions n’han fet algun cas o si, al contrari, creiem que sobre aquest tema el millor és fer un discret silenci. (+)

PARAULES CREUADES
Aprofitem la celebració del Dia Mundial de les Religions per preguntar com es viu la diversitat a les aules(+)
LES VOSTRES PARAULES
L’Escola Pia vol oferir un projecte obert i de qualitat… amb les paraules dels més petits. Els vídeos que ens han arrancat més d’un somriure.
(+)
TALLERS DE SO I FOTO A L’ESCAC
Alumnes d’Escola Pia participen als tallers de Formació de l’ESCAC per preparar la Xa Mostra Audiovisual. Veieu el vídeo de les jornades.  (+)
CLAIM YOUR FUTURE
L’Escola Pia Santa Anna de Mataró acull una trobada del projecte europeu Claim Your Future, emmarcada en el programa ERASMUS +. (+)
TRASCENDIR MÉS ENLLÀ DE LES CIRCUMSTÀNCIES

Una oportunitat per parar, reflexionar i tornar a la Formació de Dimensió Interior, Emocional i Social.   (+)

#xarxaQuinze97
“Sóc jove però porto sis o set anys volent ser dibuixant”.

L’Alex era un nen mogut: així es recorda ell… i el recorden a casa seva i a l’Escola Pia de Sant Antoni. Però quan arribava l’hora de Plàstica el món quedava suspès: es concentrava i tot adquiria sentit. A 4t d’ESO, va decidir que seria dibuixant professional perquè no podia imaginar-se treballant 8 hores al dia, cinc dies a la setmana, de res més que això. (+)

30 DE GENER, CELEBREM EL DENIP
Un any més alumnes, professors, famílies i treballadors d’Escola Pia celebrem el Dia Escolar de la Noviolència i la Pau. Aquest any, les banderes tibetanes han sigut les grans protagonistes. (+)
© Escola Pia de Catalunya 2018. Tots els drets reservats. Contacta’ns.