Practiquem la Marxa Nòrdica

Noves experiències i nous aprenentatges per l’alumnat del PFI d’Auxiliar d’Activitats Esportives, avui han practicat la Marxa Nòrdica! Gràcies a l’empresa Dmocions per la pràctica!

Aprenem dels experts com en Jordi Roura

Els alumnes del PFI d’auxiliar d’activitats esportives hem visitat el centre Orella d’Ós, en Jordi Roura ens ha introduït al món de la capoeira! Molt divertit! Un altre aprenentatge! Moltes gràcies!!!

Provem i descobrim el cycling

Que el ritme no pari!!!! Avui l’alumnat del PFI d’Auxiliar d’activitats esportives han provat una sessió de Cycling!!! Genial experiència!!! Moltes gràcies equip del TopTeam!!!

Visitem els Bombers

Els alumnes del PFI esportiu , han visitat els bombers!!! Quina xulada 👌 Una altre bona opció pel futur professional també. Ens ha encantat!!! Moltíssimes gràcies!!!

Visitem El Club Gimnàstic Osona-Garrotxa

Seguim visitant, escoltant i aprenent! L’alumnat del PFI esportiu ha visitat les instal•lacions del Club Gimnàstic Osona Garrotxa. A més, s’han posat a la pell dels gimnastes provant els diferents aparells! Gran visita, gràcies Cristian!

Lets Training center

Activitat amb els alumnes del PFI d’Auxiliar d’activitats esportives.
Lets training center! Moltes gràcies per l’atenció, la visita i l’explicació! Bona sessió, bona pràctica i, el més important, bon aprenentatge!! Gràcies i fins aviat Jordi!