7 DE NOVEMBRE
LA PIA&GO HA ESTAT UN ÈXIT! GRÀCIES !
Ahir vam celebrar la PIA&GO i fou tot un èxit! Gràcies a la participació de les famílies, nenes, nens i joves de la nostra i les altres escoles i la col·laboració de mestres, professors, alumnes de 4t d’ESO, de Cicles Formatius, personal d’Escola Pia Catalunya, etc., vam poder fer les dues rutes de 5km i 10km, els tallers que havíem preparat a les pistes i un bon àpat. Si a tot això hi afegim un clima extraordinari… No podíem demanar res més!
Amb tot, l’objectiu principal de la cursa era recollir diners per la creació de beques per alumnes amb risc d’exclusió social… i així va ser! Ahir a Olot vam ser 846 participants; comptant les persones que ho van fer a través de l’app, es van fer 1776 inscripcions; i al final hem recollit més de 40.000€! Tot un èxit que ajudarà a moltes persones.

ALLOTJAMENT PER LA PIA&GO
Si voleu passar el cap de setmana a OLOT el proper 7 de novembre us podeu dirigir a:

Aparthotels la Perla.

Telèfon 607402868.

Hotel Riu Fluvià.

Telèfon 678472817.

Hotel Can Blanc

Telèfon 927 27 60 20

HAMBURGUESES NATRUS

OBRADOR LA NEVATERIA

OCTUBRE 2021
L’ARC DE LA PIA&GO ENS VISITA
Hem tingut l’Arc de la PIA&GO a la nostra escola, estrenant la ruta de l’arc per totes les escoles de l’Escola Pia.

El repte ha estat imaginar-nos diferents maneres de creuar l’arc… i les nenes, nens i noies i nois han estat molt i molt creatius …

VOLS VEURE COM? CLICA PER VEURE LES IMATGES

SETEMBRE 21
El proper 7 de novembre se celebrarà la PIA&GO a Olot!
La PIA&GO és una oportunitat per fer esportsalut a l’aire lliure, en el marc d’una acció solidària en favor dels infants i joves en risc d’exclusió.

L’activitat es farà a les pistes d’atletisme Tussols Basil, i hi estan convocades totes les famílies d’Escola Pia de tot el territori.
La setmana vinent s’obriran les inscripcions per participar-hi, però volíem informar primer a tota la comunitat de la nostra Escola perquè estem segurs que serem uns grans amfitrions!!

Properament, també us enviarem més informació sobre l’esdeveniment.
Us agraïm per endavant el vostre suport i esperem poder-nos trobar i compartir aquesta cursa solidària!