Els alumnes i professors de 2n d’ESO estem d’enhorabona, ja que tres alumnes d’aquesta Tribu han estat premiats en diferents certàmens literaris,  i els dies 30, 31 de maig i 1 de juny hem anat a recollir el seu premi.
En Jordi Puxeu ha estat premiat en la modalitat de Còmic, en el XV Certamen Literari Escolar Llengües d’Origen organitzat per la UNESCO. Va recollir el premi a Barcelona a la seu de la UNESCO, el dia 30 de maig.
La Yiqi Wang ha obtingut el tercer lloc en la seva categoria en la 13a edició dels premis El Tinter organitzats per Òmnium Cultural. Va recollir el premi a Barcelona a l’Auditori del Liceu, el dia 31 de maig.
L’Agnès de Bolós ha obtingut el premi de Semifinalista en els VI Jocs Florals Escolars a Catalunya. Va recollir el premi a L’auditori de Santa Coloma de Farners, el dia 1 de juny.