“L’alumnat de 3r d’ESO ha participat aquest curs dins la Mostra Sambori que organitza Òmnium Cultural, la qual vol impulsar creacions culturals amb la finalitat de donar visibilitat al talent dels més joves a través de diferents formes de creació artística, i que ha celebrat una festa aquest passat 13 de maig per fer pública una selecció de les obres més representatives. Dins l’assignatura PROJECTE ARTÍSTIC, l’alumnat de 3r d’ESO ha pogut explorar els recursos sonors dins la nostra realitat més quotidiana, i investigar les possibilitats sonores que tenim a l’abast per dissenyar paisatges sonors artificials que siguin un artífex més del relat o producte artístic.

Aquest curs, conjuntament amb l’assignatura de Català, hem posat ambientació sonora a un relat breu escrit pel propi alumnat, i hem dissenyat uns podcasts sonors per poder escoltar a través de les plataformes digitals. Tanqueu els ulls, poseu-vos els auriculars i deixeu-vos portar a aquests relat tan suggerents…”