El projete SAAM ( Supporting Alliance for African Mobility ) va avançant i es van complint el objectius establerts. En aquests moments ja s’han començat a fer les mobilitats dels alumnes dels diferents països Africans i ben aviat a la nostra escola d’Olot  tindrem la visita de 6 alumnes del Txad i dos professors.

Paral.lelament també s’han començat a fer els primers contactes per veure com, més enllà del 2024 que és quan finaltiza el projecte, es poden donar continuïtat a la relació establerts entre les diferents institucions educatives d’Europa i Àfrica que estem participant en el projecte. Per aquest motiu del 16 al 20 de gener, en Miquel Àngel Zarza Aibar va viatjar a Senegal per reunir-se amb escoles de Dakar i Thiés i començar a elaborar una proposta de futur. El grau de motivació i les oportunitats de millora que es plantegen a partir de SAAM són molt esperançadores i de ben segur que s’aconseguirà concretar una continuïtat que ajudi a empoderar els alumnes de formació professional dels països Africans i aporti als alumnes dels països europeus un aprenentatge  significatiu per millorar les seves competències professionals.