REURSOS LECTORS

by | Mar 20, 2020

El goig de llegir

Aquest és el blog del Grup d’Animació a la Lectura de l’Escola Pia de Catalunya format per uns quants amants dels llibres que pretenem difondre el gust per la lectura.

Aquí trobaràs llibres, esdeveniments i activitats relacionades amb la lectura, i algunes recomanacions literàries.

Nova edició del concurs Llegir té premi, que ha organitzat per aquest confinament el Servei de Biblioteques de Catalunya per fomentar la lectura entre infants i joves de 8 a 16 anys.
Es tracta de la plataforma virtual www.llegirtepremi.cat, on els participants s’han d’inscriure i se’ls proposen lectures adequades a la seva edat.
Podran seleccionar les obres a llegir entre 680 títols en català, castellà i anglès. Els títols a llegir es podran obtenir mitjançant la biblioteca digital eBiblioCat o estaran disponibles directament dins de la plataforma.

Lectures online Primària

Recursos de lectura online per aquests dies

Lectures TA-TUM de l’editorial Edelvives

E-biblio

La biblioteca pública online, només necessites el teu carnet de la biblioteca del teu poble per donar-te d’alta. Hi trobaràs tot tipus de contingut.

Lectures online Secundària i Families

Grupo Planeta i Grup 62 posen en marxa la iniciativa de lectura gratuïta on trobareu lectures diverses per continuar llegint.

#KeepReadingACasa  lectures en català.

#KeepReadingEnCasa lectures en castellà.

VÍDEO “PRIMAVERA”

Es tracta d’un vídeo animat inspirat en el poema de Miquel Martí i Pol que trobem al recull El poble.

Una mà de contes

Contes animats emesos a TV3

LEXCIT

Lectura per a l’èxit educatiu.

A l’apartat “Recursos” hi trobareu molt material per llegir.

TEMPS DE LLEGIR

Programa biblioteca escolar “puntedu”.

#quedatacasa

Propostes per fomentar la lectura en temps de confinament.

L’UNIVERS POÈTIC DE MIQUEL MARTÍ I POL
És una aplicació per a tauletes mòbils que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol. És gratuïta i us la podeu descarregar.