Activitats de Sant Jordi 2023

RECICLA CULTURA

Una segona vida als llibres

Un any més encetem el RECICLA CULTURA,

Un any més encetem el RECICLA CULTURA, una activitat promoguda per Escola Pia de Catalunya i que vol donar una segona vida aquells llibres que tenim a casa i estan en bon estat; una manera de fer arribar cultura a més famílies.

SANT JORDI A L'ESPAI MIGDIA

A l’Espai Migdia

Aquest any la Diada de Sant Jordi ...

Aquest any la Diada de Sant Jordi cau en diumenge i a l’escola la celebrarem una part el divendres 21 i l’altra el dilluns 24 d’abril. A l’Espai Migdia també ho volem fer i serà el dilluns 24 d’abril: ho farem amb un dinar especial i amb diferents activitats. És per això que us demanem que qui vulgui durant aquesta setmana pot portar una caixa de cartró per poder realitzar una manualitat que ens servirà per dilluns. És opcional i ningú està obligat.

LLIBRES RECOMANATS

El Goig de llegir recomana

Encara no saps quin llibre regalar aquest Sant Jordi?
Encara no saps quin llibre regalar aquest Sant Jordi? Descobreix les nostres recomanacions de lectures.Endinsa’t en milers d’aventures, viatja a altres cultures, enamora’t, riu o plora…et proposem 40 lectures  per fer-ho.L’equip de “El Goig de llegir” us desitja una Bona diada de Sant Jordi.