VENDA DE ROSES DE SANT JORDI

PODEU ACCEDIR A LA VENDA CLICANT AQUÍ

Per la celebració de Sant Jordi del proper 23 d’abril, els alumnes de 4t d’ESO vendrem roses per ajudar a finançar el nostre viatge de final de curs a Itàlia .

Les roses les podeu comprar de manera anticipada fins el dimecres 20 d’abril al preu de 3€ la rosa.

Dijous 21 i divendres 22 d’abril repartirem un tiquet als alumnes que hagin comprat una o més roses, perquè el pugueu bescanviar a la parada que tindrem al Firal el dissabte 23 d’abril de 9h a 14h.

Gràcies per la vostra col·laboració i molt bona diada de Sant Jordi.

Alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Pia d’Olot.

LLIBRES RECOMANATS PER SANT JORDI

Aviat tindrem disponible els llibres recomanats del GRUP D’ANIMACIÓ A LA LECTURA de l’Escola Pia Catalunya, format per uns quants amants dels llibres que pretenem difondre el gust per la lectura.

RECICLA CULTURA

Aquest any, la pandèmia ens permet recuperar el RECICLACULTURA. Aquest és un Projecte d’Escola Pia Catalunya que busca donar una segona oportunitat a aquells llibres i contes que hi ha per casa i alhora, poder-los vendre a un preu simbòlic a l’escola. La recaptació es destina íntegrament als projectes socials de l’Escola Pia, incloent aquells que es desenvolupen a les fundacions.

Amb això us demanem que si a casa teniu llibres i contes que no utilitzeu i estan en bon estat, els podeu portar a l’escola i donar-los a l’equip docent del vostre fill o filla. A l’escola, el dimecres 20, el dijous 21 i el divendres 22 d’abril, de les 16:45h a les 17:30h, hi haurà una parada al pati on es podran comprar tot tipus de llibres.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració famílies!