Amb alguns alumnes de 4t d’ESO col.laborem, dins el projecte de Servei Comunitari,  amb el Banc de Sang a la campanya de donació de sang que es realitzarà a Olot el divendres 31 de gener, dissabte 1 i dilluns 3 de febrer.

Aquest cop també hem participat amb la creació del cartell que l’ha dissenyat la Neus Massegú,alumna de 4t.

A Catalunya cada dia es necessiten entre 800 i 1.000 donacions de sang per atendre les necessitats dels malalts. La sang és un element biològic que caduca i per això és clau mantenir les donacions.

Al web donarsang.gencat.cat es pot trobar la campanya o l’hospital amb banc de sang més proper fent una cerca per codi postal o població.

De forma general, pot donar sang qualsevol persona que tingui bona salut i que compleixi les següents condicions bàsiques:

-Ser major d’edat

-Pesar 50 quilos o més

-En cas de ser dona, no estar embarassada

Per donar sang no cal estar en dejú.

Així doncs us animem a fer la vostra donació i us agraïm per endavant la vostra col·laboració.