Benvolgudes famílies,
Us volem presentar la campanya “l’Escola de la gent” promoguda per les prop de 700 escoles d’iniciativa social que hi ha a Catalunya, col·lectiu del qual formem part.

Som centres sense ànim de lucre amb trajectòria i experiència educatives contrastades i volem posar de relleu la contribució al conjunt del model educatiu del país.

Som escoles creades per persones i institucions que actualment escolaritzem a més de 300.000 alumnes. Volem explicar amb dades qui som, què fem i fer explícita la nostra aportació educativa i social.

La campanya s’estructura en 12 arguments per explicar el paper dels nostres centres i es trasllada a diversos canals de comunicació.

Us convidem a seguir-nos en els perfils de Twitter i Instagram @Escoladelagent i a la
pàgina web www.escoladelagent.cat.