Les trobades internacionals online neixen durant el 1r confinament sota l’objectiu d’oferir als alumnes un espai de conversa en anglès i oferir-los noves coneixences. Ho engeguem amb escoles amb qui ja tenim projectes en comú i resulta ser tot un èxit i una finestra d’evasió i expansió pels alumnes i mestres en moments de tancament. Ens emplacem a donar-li continuïtat durant el curs 2020-2021 i així ho hem fet, sumant-hi noves escoles i països. Actualment som centres d’Hongria, Alemanya, Eslovàquia, Polònia, Àustria, Argentina, República Txeca, Espanya i Catalunya.

Participem de reunions d’una hora casa divendres amb alguns d’aquests centres.

Els alumnes debaten i comparteixen idees en espais de reunió petits per després compartir-ho davant la resta, sempre utilitzant l’anglès com a llengua vehicular.

És una gran oportunitat per treure l’anglès de l’aula, per aplicar-lo a situations reals de conversa oferint als alumnes un espai íntim i privat per relacionar-se i conèixer altres alumnes tot practicant i millorant l’anglès.

Des de l’etapa de secundària en fem una valoració molt positiva, tant pel feedback dels alumnes com per les nostres sensacions. Teixir ponts, aliances i construir noves relacions en un moment com aquest en ajuda a mantenir-nos actius i curiosos a la vegada que donem un impuls des d’una vessants diferent a l’aprenentatge d’una llengua tan important com l’anglesa.