5 OLOTINS DE 15 ANYS, 5 EMPRENEDORS, 5 SOMIADORS QUE HAN TRANSFORMAT UNA NECESSITAT EN UN REPTE I UNA IDEA PER TRANSFORMAR EL MÓN. FELICITATS! ESTEM ORGULLOSOS DE VOSALTRES!

El nostre equip és un dels 35 projectes guanyadors que ha superat dues selecions internacionals: dels 1236 projectes presentats des de Portugal, Espanya, Colombia, Perú, un jurat va escollir els 120 millors projectes.

Després, han triat 35 equips punters per assistir al campus. Nosaltres en som un!i d’aquests 35, 5 aniran a Silicon Valley… seguim somiant ?

QUIN ÉS EL NOSTRE EQUIP?
Clàudia Campayo, Carla Seoane, Ferran Coromina, Francesc Coromina i Nil Puigdemont

BODY HEAT POWER

QUINA ÉS LA NOSTRA PROPOSTA?

Basant-nos en l’evidència que el món necessita trobar noves fonts energètiques sostenibles i eficients.

Diversos estudis afirmen que: cada 1000 habitants generem 361 kg de residus anuals de piles. Una sola pila alcalina pot contaminar 100.000 litres d’aigua, dades alarmants.

Nosaltres proposem aprofitar la diferència de temperatura entre dos punts per crear un moviment d’electrons. Aquesta electricitat alimentarà el nostre sistema de LED’s sense necessitat d’haver-hi cap bateria.

Tots nosaltres som usuaris potencials d’aquesta nova tecnologia, ja que si aconseguim implementar la nostra innovació, aconseguirem un estalvi econòmic i contribuir a la preservació dels recursos naturals i el medi ambient.

La teva escalfor és la pila!

QUIN HA ESTAT EL PROCÉS?

Tot l’alumnat de 3r ESO, en grups de 5, van realitzar un treball d’emprenedoria dins l’horari escolar dirigits per l’Àlex Forasté.

Van realitzar l’exposició, en anglès, dels treballs realitzats al Casal Marià el passat 26 de febrer al vespre.

Un dels grups va aportar una idea, que des del punt de vista tecnològic era molt inovadora i la nosra professora de Tecnologia, Xus Mercer els va proposar presentar el projecte al RETO EMPRENDEO 2019 EduCaixa.

L’equip BODY HEAT POWER es va engrescar i i vam redactar el què ens demanaven a les bases del concurs.

La idea bàsica es basa en utilitzar el gradient de temperatura entre el cos i l’exterior per obtenir energia elèctrica utilitzant teixits termoelèctrics. També han proposat diferents aplicacions d’aquesta idea.

El 12 d’abril ens han comunicat que som equip guanyador i participarem al CAMPUS D’EMPRENEDORIA durant 4 dies amb els 35 equips (VEURE DOSSIER ADJUNT) D’aquests 35 equips, 5 equips faran una estada de 2 setmanes a Silycon Valley.

MÉS INFORMACIÓ