VIURE EL SUMMEM EN PRIMERA PERSONA

El passat 29 de febrer vam obrir l’escola per aprendre i conviure junts. El nostre projecte d’innovació, el SUMMEM, avança i  ens il·lusiona com el vareu viure plegats durant un matí.  Hem compartit el que estan fent els vostres fills amb la vostra participació.

QUÈ ES POT OBSERVAR?

Com ja sabeu, treballem a tots els cursos les II+D. Són reptes, preguntes o problemes reals  que ens demanen aplicar el coneixement per investigar, innovar i desenvolupar idees interessants i útils. Treballant de forma  cooperativa i  amb totes les eines que permeten comunicar-ho al món.

Tots els cursos preparen una activitat divertida, diferent i engrescadora entorn el que han estat treballant. És una activitat pensada per poder fer viure junts una experiència SUMMEM.

LLIBRET  VIU EL SUMMEM 2020.

LLEGIR LLIBRET

En aquest llibret, a més de la programació dels diferents tallers, també hi trobareu informacions diverses que poden ser una evidència de la bona feina que s’està fent a l’escola.

EL NOSTRE ALUMNAT OPINA I COMPARTEIX LA SEVA OPINIÓ RESPECTE EL  PROJECTE PER LA INTERDISCIPLINARIETAT A L’AULA.

EXPERIÈNCIES SUMMEM I REPTES 2020

MÉS INFORMACIÓ

Què és una experiència II+D

Més informació

Viure i sentir el que fan els nostres alumnes durant els seus dia a dia a l’escola. Investigar, experimentar, qüestionar-se, provar…

Qui participa?

Etapa 3-7.

Etapa 7-12.

ESO de 1r a 3r.

Cicles Formatius.

Què més puc veure?

Més informació

Durant tot el matí  podràs gaudir d’experiències, però si en algun moment necessites un moment per relaxar-te, els alumnes de 4t d’ESO seran els encarregats d’oferir-vos un petit esmorzar al bar de l’escola com activitat Pro-viatge de final de curs.

També durant al matí es duran a terme les activitats esportives previstes de bàsquet al pavelló de l’escola.

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS

Necessiteu ajuda? Hem preparat aquest apartat perquè consulteu qualsevol dubte que tingueu.Aquí trobareu una sèrie de respostes a les preguntes més freqüents que rebem. Si tot i així no trobeu el que esteu buscant, no us quedeu amb el dubte! Contacteu amb nosaltres i mirarem de resoldre-ho.

Qui pot participar-hi?
Totes les famílies de l’escola teniu accés directe a l’experiència/taller del vostre fill. Després d’haver informat els tutors de la vostra assistència rebreu una carta amb una “Clau” amb l’hora i el taller assignat.
Si no sou família de l’escola, heu d’emplenar el formulari d’inscripció a la jornada i se us assignarà una hora concreta.
Cal apuntar-se amb antelació?
Les famílies que heu confirmat l’assistència teniu garantida l’entrada al taller dels vostres fills. Per fer altres tallers és recomanable apuntar-se amb antelació a la mediateca els dies previs a la jornada, o bé, el mateix dia al taller d’informació.
Les visites externes us heu d’apuntar al formulari d’inscripció.
Podré veure el meu fill?

La clau assignada per defecte us assigna un lloc al taller del vostre fill. Si en teniu més d’un, rebreu més d’una clau. Mitjançant l’acord amb els tutors o passant per la mediateca podem ajustar els horaris per poder veure tots els vostres fills.

El meu fill podrà veure i viure experiències amb mi?
Tots els alumnes participants estan a l’aula durant una franja de dos torns, el primer de pares i fills i el segon, amb altres visites.
Abans de la seva franja o després d’aquesta, podeu apuntar-vos a les experiències que us vinguin de gust juntament amb els vostres fills. Els alumnes no podran accedir a altres experiències sense cap familiar.

PELS VISITANTS EXTERNS AQUÍ PODEU OMPLIR AQUEST FORMULARI O CONFIRMAR ASSISTÈNCIA A silvia.sitja@olot.epiaedu.cat

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There are no business accounts connected. Please visit this page to learn how to connect a business account.