Com cada any, en arribar aquestes dates, volem celebrar el Nadal amb tot un seguit d’actes i activitats amb l’objectiu que tot l’alumnat  gaudeixi d’allò més d’aquestes festes. Enguany ens hem hagut de reinventar i adaptar-nos a la situació de pandèmia

Podeu veure i gaudir d’un TAST de les activitats realitzades:

CORS PER LA MARATÓ

Dimarts 15 de desembre: CORS PER LA MARATÓ: encesa de les espelmes formant un cor i un gràcies gegant

Diumenge 20 de desembre; celebració de la Marató de TV3 dedicada a la investigació de la Covid-19.

ACTE COMUNITARI DE NADAL

Dimecres 16 de desembre: Acte comunitari de Nadal.  A partir de les 12h celebrarem tots junts el sentit del Nadal. El valor que treballarem aquest curs és l’AGRAÏMENT i el lema escollit és “Els cors ballen amb la melodia d’un bon gràcies”.

CANTADA DE NADAL VIRTUAL

Els alumnes de l’etapa 3-12 de l’escola han preparat un seguit de Nadales. Es podrà veure a través dels codis QR de la façana i el mateix dia els alumnes rebran un enllaç de la cantada en el seu correu.

ACTIVITATS DARRER DIA

Dilluns 21 de desembre: per desitjar-nos un bon Nadal, farem activitats especials.

VEURE DARRER DIA